سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۴۲:۰۷

شکایت آلومینیوم سازی اراک از شهرداری/اعلام آمادگی ۱۵۰۰ میلیاردی سرمایه گذاران برای اجرای طرح ۵۵ متری

شهردار اراك به شكايت شركت آلومينيوم سازي اراك از شهرداري اشاره کرد و گفت: ایرالکو اعلام کرده که این شرکت آلاینده نبوده و مطالبه ۹ میلیارد تومانی را از شهرداری اراک مطرح کرده است.

تاجران شهردار اراک مطرح کرد؛

شکایت آلومینیوم سازی اراک از شهرداری/اعلام آمادگی ۱۵۰۰ میلیاردی سرمایه گذاران برای اجرای طرح ۵۵ متری

شکایت آلومینیوم سازی اراک

شکایت آلومینیوم سازی اراک از شهرداری/اعلام آمادگی ۱۵۰۰ میلیاردی سرمایه گذاران برای اجرای طرح ۵۵ متری

داوود تاجران, شهردار اراک عصر روز شنبه در صحن رسمي شوراي شهر اراك با اشاره به اینکه شهرداری اراک علیرغم داشتن مشکلات مالی اجرای عملیات پروژه های نیمه تمام را با قوت پیگیری می کند, گفت: شهرداری اراک از تمام ظرفیت های تامین منابع مالی برای تکمیل پروژه های شهری اراک استفاده می کند.

تاجران با اشاره به چهار پروژه بزرگی که در سطح اراک در دست اجرا است, اظهار کرد: تکمیل این چهار پروژه نیاز به اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد تومان دارد.

وی با بیان اینکه تمامی بدهی پرسنل شهردای اراک پرداخت شده است, ادامه داد: با تصمیم اتخاذ شده برای پرداخت حقوق پرسنل شهردای جای نگرانی نیست.

شهرداری اراک با تاکید بر اینکه بدهی های شهرداری اراک زیاد است, افزود: هم اکنون شهرداری اراک بیش از ۱۷۰۰ فقره چک در دست پیمانکاران دارد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشکلات شهرداری را به حداقل کاهش دهیم.

شكايت شركت آلومينيوم سازي اراك از شهرداري

شهردار اراك به شكايت شركت آلومينيوم سازي اراك از شهرداري اراک اشاره کرد و گفت: ایرالکو اعلام کرده است که این شرکت آلاینده نبوده و مطالبه ۹ میلیارد تومانی را از شهرداری اراک مطرح کرده است.

مشکلی در اجرای پروژه ۵۵ متری وجود ندارد

تاجران به آخرین وضعیت اجرای پروژه ۵۵ متری اراک هم اشاره کرد و گفت: تاکنون استقبال خوبی از سوی سرمایه گذاران از این پروژه شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۸۱ فرم برای برای سرمایه گذاران پروژه ۵۵ متری اراک ارائه شده که از این تعداد ۶۰ فرم توسط سرمایه گذاران تکمیل شده است.

شهردار اراک اضافه کرد: علاوه بر سرمایه گذاران بزرگی که برای این پروژه اعلام آمادگی کرده اند هزار و ٥٠٠ ميليارد تومان توسط سرمايه گذاران خرد اعلام آمادگي شده است.

تاجران بیان کرد: همچنین شركت سابير و يك شركت چيني نيز برای این پروژه اعلام آمادگي كرده اند و امید می رود با توجه به استقبالی که از این پروژه صورت گرفته است مشکلی در اجرای این پروژه نداشته باشیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت