شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۳۵:۴۰

بی تدبیری از جیب بیت المال

با توجه به کمبود سرانه تفریحی و ورزشی کلانشهر اراک منطقه دره گردو اراک می تواند این نقیصه را جبران  کنند، نقیصه ای که می تواند در مسئله مهم نشاط اجتماعی تاثیر بسزایی داشته باشد.

بی تدبیری از جیب بیت المال

از جیب بیت المال در دره گردو

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی به همراه رئیس شورای شهر کلانشهر  اراک، شهردار کلانشهر اراک، مدیر کل منایع طبیعی و آبخیزداری و مدیر کل دفتر فنی استانداری مرکزی از منطقه دره گردو بازدید میدانی به عمل آوردند.

در این بازدید که به دعوت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری انجام شد خیرمند بیان کرد: با توجه به کمبود سرانه تفریحی و ورزشی کلانشهر اراک منطقه دره گردو اراک می تواند این نقیصه را جبران  کنند، نقیصه ای که می تواند در مسئله مهم نشاط اجتماعی تاثیر بسزایی داشته باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت :  بخشی از اقدامات انجام شده در این منطقه کاملا غیر فنی است و اصلا توجیه علمی و فنی ندارد و حرکت مفید و مثبتی نبوده است. وی بیان کرد: در سالیان قیل ما شاهد مدیریت یکپارچه در این منطقه نبودیم اما از امروز به بعد شهرداری و شورای شهر ملزم به مدیریت صحیح و فنی در منطقه می باشند و در صورت نیاز دادگستری استان مرکزی به عنوان یک دستگاه تسهیل کننده آماده همکاری می باشد.

در این بازدید خیرمند ضمن تاکید بر این نکته که باید محیط زیست منطقه بکر و طبیعی باقی بماند دستور جلوگیری از ادامه ساخت و سازهای بدون پایه علمی و فنی را در منطقه صادر کردند و بیان کردند منطقه دره گردو باید محل طبیعی برای استفاده خانواده ها و ورزشکاران باشد نه اینکه تبدیل شود به محیطی برای  دور دور وسایل نقلیه که در این صورت احتمال آسیب به جان و مال مردم وجود دارد. وی در ادامه از شهردار کلانشهر اراک درخواست کرد از شرکت هایی مشاوره علمی بگیرند که دارای سابقه و تخصص علمی در زمینه گردشگری باشند و از نظریان و مشاورین این شرکت ها استفاده نمایند

در پایان این بازدید شهردار اراک از عدم واگذاری زمین های اطراف توسط سازمان راه و شهرسازی و بروکراسی های اداری برای انجام طرح هایی در منطقه دره گردو نکاتی را مطرح کردند که سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری  دستورات لازم به جهت برطرف شدن آن مشکلات را صادر نمودند

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت