شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۳۳:۰۹

اجتماع مردمی حامیان امر به معروف و نهی از منکر در اراک برگزار شد

اجتماع مردمی حامیان امر به معروف و نهی از منکر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فرخی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی در امامزاده آمنه خاتون و عبدالله(س) اراک برگزار شد

اجتماع مردمی حامیان امر به معروف و نهی از منکر در اراک برگزار شد

اجتماع حامیان امر به معروف

به گزارش پیک راستان به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی در این اجتماع حجت الاسلام فرخی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی ضمن تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر افزود: خداوند در قران به افرادی که امر به معروف و نهی از منکر میکنند بشارت داده است که حتماً موفق می شوند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای ستاد امر به معروف در ۳ مرحله کار تعریف شده است که اولین مرحله آن با بازرسی از ۶۴ اداره انجام شده و مراحل بعدی آن در اصناف و سطح شهر در حال پیگیری است.
دکتر فرخی با توضیح این که هر کاری باید از مجاری قانونی و توسط متولی تعریف شده آن انجام شود افزود: مقام معظم رهبری تاکید کرده اند از کار های موازی خودداری کنید و کار باید توسط مسئولین آن و از مجاری قانونی آن پیگیری شود.
دبیر ستاد امر به معروف در توضیح این مسئله که با توجه به شرایط کنونی چه کاری باید برای اصلاح جامعه انجام داد خاطر نشان کرد: اگر از ما بپرسند راه حل چیست میگوییم تنها راه حل گسترش امر به معروف و نهی از منکر با روش درست و اصولی است.
وی در ادامه افزود: برای این روش اصولی و صحیح در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی دوره آموزشی با سطح کیفی عالی تهیه شده است و مردم می توانند از این آموزش ها استفاده کنند.
حجت الاسلام دکتر فرخی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی افزود: ستاد امر به معروف استان از کسانی که دوره امر به معروف را دیده باشند و گروه جهادی برای این کار تشکیل داده باشند تمام قد حمایت میکند.
در ادامه این اجتماع سوالات مردم حاضر در مراسم توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان پاسخ داده شد.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت