شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۳۸:۲۹

مستند «نان گزیده ها ۲» رونمایی می شود

یکی از وظایف رسانه ها رساندن صدای مطالبه گران است؛ صدایی که به حق در مستند نان گزیده ها ۲ با کمک باشگاه رشد سازمان اوج و با استفاده از ابزار رسانه مطالبه شده است.

مستند «نان گزیده ها ۲» رونمایی می شود

نان گزیده ها 2

محمد نوروزی نژاد مسئول امور استان های سازمان اوج صبح امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: آرمانخواهی نخ تسبیح گم نکردن راه در مسیر انقلاب است و آرمان هایی چون آرمان استقلال، آرمان عدالت، آرمان رفع فساد و… باید دائماً مطالبه شود و در نهایت با این آرمانها به آرمان اصلی انقلاب که تمدن اسلامی است برسیم و باید مطالبه‌گری را در این راه تقویت کنیم و از متولیان این امر در خصوص محقق شدن این مهم مطالبه کنیم.
نوروزی نژاد خاطرنشان کرد: وظیفه رسانه در مسئله مطالبه‌گری رساندن صدای این پرسش‌ها و جواب‌های این پرسش‌ها است و بعضاً دیده می‌شود که اقشار مختلف مطالبه و پرسشی دارند ولی صدایی برای رساندن مطالبه خود ندارند که این باعث می‌شود از کانال‌های نامناسب اقدام کنند و اگر رسانه درست ایفای نقش کند و تریبون این پرسشگری و مطالبه‌گری باشد، از ایجاد مخاطرات بعدی جلوگیری می‌کند.
نوروزی نژاد در ادامه یکی دیگر از وظایف رسانه در مسئله مطالبه‌گری را رساندن درست و جامع پاسخ دستگاه‌ها و کسانی دانست که از آنان مطالبه یا پرسشی صورت گرفته است و افزود: اگر این این امر خطیر هم درست انجام نپذیرد می‌تواند باعث ایجاد مشکلات متعددی باشد
مسئول امور استان های سازمان اوج تاکید کرد: سازمان اوج وظیفه خود می‌داند که از جریان‌های مطالبه‌گر با ابزار رسانه حمایت کند و در این راه از قالب های مختلفی مانند فیلم سینمایی، مستند، نماهنگ و غیره استفاده می نماید.
نوروزی نژاد مصداق این فعالیت‌ها را در زمینه خصوصی‌سازی ها و بالاخص کارخانه هپکو عنوان کرد و افزود: یکی از مطالبه گری هایی که با کمک رسانه صورت گرفته است مستند «نان گزیده ها ۱» بود و قسمت دوم آن تحت عنوان «نان گزیده ها ۲» که تولید باشگاه رشد اوج می‌باشد، روز یکشنبه مورخ ۳۰ آبان در اراک با حضور مسئولین، دانشجویان، مردم و نمایندگان کارگران رونمایی خواهد شد.
وی در انتها افزود: در این مستند تلاش شده است که نقش صدای مطالبه گران بودن به درستی ایفا شود و از طرفی شیوه صحیح مطالبه گری هم به نمایش در آید.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت