شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۴۳:۰۱

«نان گزیده ها ۲» رونمایی شد

مستند «نان گزیده ها ۲» که با حمایت مرکز رشد سازمان اوج و به کارگردانی محمدرضا حاج محمد حسینی ساخته شده بود؛شامگاه امروز در اراک رونمایی شد.

«نان گزیده ها ۲» رونمایی شد

پستر نان گزیده ها

نادری مسئول شتاب و امور استانهای سازمان اوج، شامگاه امروز در جریان رونمایی از مستند «نان گزیده ها ۲» ضمن تاکید بر پیگیری و مطالبه‌گری بیش از پیش سازمان اوج در مسئله صنعت افزود: با یاری خداوند ما تا حل مشکلات دست از مطالبه‌گری نخواهیم کشید و تا جایی که احساس کنیم نیاز است در کنار مردم و مطالبه‌گران خواهیم ایستاد و در این راه از دولت آقای رئیسی درخواست می‌کنیم که به جد به مشکلات صنعت بپردازند و خصوصاً کارخانه هپکو را در اولویت قرار دهند.

محمدرضا حاج محمد حسینی کارگردان مستند های «نان گزیده ها ۱ و ۲» با تشکر از کارگران و اقشار مختلف من جمله ائمه جماعات، اساتید دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه افزود: اگر تمام این عزیزان در کنار هم نبودند الان شاهد نابودی کارخانه هپکو بودیم.
وی در ادامه افزود: مدل ساخت مستند «نان گزیده ها» یک روش صحیح برای مطالبه گری، حل مسئله و دادخواهی است که منطبق بر موازین شرعی و اخلاقی است
حاج محمد حسینی افزود: مطالبه‌گری سد راه برای مسئولین نیست و مسئولین باید جریان‌های مطالبه‌گر را در کنار خود و بازوی کمکی خود بدانند.

سید امیر میر ناصری نماینده کارگران هپکو، ضمن انتقاد از عدم حضور مسئولین تاکید کرد: از صدا و سیما درخواست داریم صدای ما را به گوش مسئولین که حضور پیدا نکرده‌اند برسانند تا مسئولین بهانه‌ای برای عدم پیگیری نداشته باشند.
وی در ادامه افزود: کارگران هپکو اگر صدایی برای تظلم خواهی بلند میکنند؛ با تمام وجود پای مطالبه و حق خود ایستاده‌اند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
 وی در ادامه اظهار داشت: این روزها هر شخصی که با کارگران هپکو برخورد دارد، فکر می‌کند که مشکلات هپکو حل شده است؛ اما روزی مشکلات ما حل می‌شود که کارخانه به صورت مستمر در چرخه تولید قرار بگیرد و ذیل حمایت های مسئولین به هدف‌گذاری های خود برسد.
 نماینده کارگران هپکو در  انتها افزود: متاسفانه برخی مسئولین ما را محکوم به باج خواهی می کردند، که امروز اعلام می‌کنیم کسانی که در این سال‌ها مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی می‌کردند هنوز هم در جایگاه قبلی خود هستند و بدون هیچ چشم داشتی باز هم به مطالبه گری های خود ادامه خواهند داد.

دکتر مصطفی فرخی دبیر ستاد امر به معروف با تشکر از زحمت کشان تهیه مستند «نان گزیده ها ۲» افزود: راه رسیدن به سعادت در گرو عمل به فرامین الهی است و یکی از این فرامین امر به معروف و نهی از منکر است که مترادف با مطالبه گری است و این مهم اگر در سالهای اخیر در قالب سمن ها مورد توجه سازمان‌های بین‌المللی قرار گرفته است ۱۴۰۰ سال پیش در قرآن به آن توصیه شده بوده است.
دبیر ستاد امر به معروف در ادامه صحبت های خود افزود: سوالی که اکنون مطرح است این است که چرا باید مشکلات هپکو به اینجا برسد تا اقدام به مطالبه گری کنیم چرا از روز اول که انتصابات غلط صورت گرفته بوده، اقدام به مطالبه گری نشده است؛باید توجه داشت که اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همه گیر شود، بسیاری از مشکلات در بدو ایجاد حل میشوند.
وی در انتها با دعوت تمام اقشار به مطالبه گری تاکید کرد: ستاد امر به معروف حامی مطالبه گران است و مطالبه گران باید این ستاد را از خودشان بدانند.
انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت