شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۵۱:۰۰

نشست معاونین ستاد های امر به معروف شهرستانی استان مرکزی

نشست معاونین اموزش اجتماعی و بانوان ستاد های شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی در اراک برگزار شد

به همت ستاد استانی امر به معروف

نشست معاونین ستاد های امر به معروف شهرستانی استان مرکزی

نشست استانی ستاد امر به معروف

صبح جمعه حجت الاسلام و المسلمین فرخی دبیر ستاد امر به معروف استان مرکزی در نشست معاونین اجتماعی، آموزش و بانوان ستادهای شهرستانی استان مرکزی ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه امر به معروف در تمام شئون زندگی: افزود امر به معروف در جامعه موجب برقراری نظم و آرامش میشود و جامعه را به سمت قانونمداری سوق میدهد.

دبیر ستاد امر به معروف در ادامه ضمن تشکر از فعالیتهای ستاد های شهرستانی و معاونین این ستاد ها خاطرنشان کرد: امر به معروف نیاز به آموزش و تبیین دقیق دارد و مسئله بسیار گسترده‌ای است.

حجت الاسلام فرخی در ادامه افزود:امر به معروف ونهی از منکر دو واجب اللهی هستند که مسیر پیامبران، راه روشن بندگان خدا و اقامه تمام واجبات اللهی را در برمیگیرند.

دبیر ستاد امر به معروف با اشاره به روایتی از امام باقر (ع) تصریح کرد: هرگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه‌ای رواج یابد راه ها ایمن،کسب ها حلال،حقوق مردم استیفا،زمین آباد و از دشمنان انتقام گرفته میشود.

حجت الاسلام فرخی در ادامه به تشریح طرح های ابلاغی ستاد امر به معروف و نهی از منکر منجمله طرح جامع عفاف و حجاب پرداخت و خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح تنش زایی کم شده،اعتماد سازی از دستگاه های دولتی شروع میشود و کار فرهنگی و اجرایی به صورت مردمی با هم توأمان میشوند.

در پایان این نشست معاونت های حاضر جلسات تخصصی را با معاونت متناظر خود برگزار نمودند و درباره شرح وظایف، راهبرد ها،نقشه راه ستاد کشور و طرح جامع عفاف حجاب به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت