یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۰۶:۴۴

1250 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در خمین معدوم شد

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خمین گفت: یک هزار و 250 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی در این شهرستان کشف و معدوم شد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین؛

1250 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در خمین معدوم شد

مواد غذایی فاسد

1250 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در خمین معدوم شد

محمدعلی عروجی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مواد غذایی غیربهداشتی در یک هزار و 25 بازدید از مراکز نگهداری و عرضه در خمین کشف شده است.
وی، نداشتن نشان استاندارد، پروانه ساخت و مشکلات بهداشتی را از دلایل خروج مواد غذایی مذکور از چرخه مصرف در خمین اعلام کرد.
عروجی اظهارکرد: 13 مرکز عرضه متخلف در خمین در راستای طرح سلامت نوروزی مهر و موم شد و 22 مرکز عرضه با مشکلات بحرانی نیز به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین ادامه داد: 126 مورد اخطار، 41 مورد نمونه برداری مواد غذایی، 393 مورد سنجش با تجهیزات پرتابل و یک هزار و 500 مورد کلرسنجی در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی در خمین اجرا شده است.
عروجی افزود: در این مدت همچنین خدمات درمانی به بیش از سه هزار نفر از مراجعان در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ارائه شد.
وی گفت: در راستای خدمات طرح سلامت نوروزیدر خمین سه تیم بازرسی و نظارتی و 9 بازرس همکاری داشتند.
سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خمین بیان کرد: در قالب این طرح اماکن اقامتی مانند هتل ها و هتل آپارتمان ها به طور مستمر بازدید و نظارت شدند.
عروجی افزود: در تعطیلات نوروزی امسال همچنین آزمایش و کنترل کمی و کیفی از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی و آشامیدنی مانند رستوران ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی نیز انجام شد.
خمین با 105 هزار نفر جمعیت دارای چهار هزار و 500 واحد صنفی دارای مجوز است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت