جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۵۵:۲۸

‌ورود خودروهای پلاک غیربومی به دلیجان و نراق ممنوع شد

فرماندار دلیجان با اشاره به ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیربومی به دلیجان و نراق گفت: درمانگاه تخصصی تنفسی در دلیجان راه‌اندازی شد.

خبر//

‌ورود خودروهای پلاک غیربومی به دلیجان و نراق ممنوع شد

سیامک سلیمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اقدامات فرمانداری دلیجان در مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: شهرستان دلیجان به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی یه قم و کاشان از جمله شهرهای درمعرض خطر استان است بنابراین سعی شده به منظور ممانعت از شیوع بیشتر این بیماری همه ممنوعیت و محدودیت‌های تردد به دلیجان و نراق همچنان ادامه یابد بنابراین ورود و تردد خودرو با پلاک غیربومی به دلیجان و نراق ممنوع است.

وی افزود: وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در شهر دلیجان با مدیریت دانشکده درحال کنترل است و از مسافرین می‌خواهیم دلیجان را مقصد خود انتخاب نکنند چراکه ما در دلیجان هیچ خدماتی به مسافران نداده و از ورود به این شهر جلوگیری می‌کنیم.

فرماندار دلیجان تصریح کرد: از مردم درخواست می‌کنیم به کمپین “در خانه بمانید” بپیوندند تا با کاهش مراودات زنجیره این ویروس را قطع کنند و شاهد بازگشت سلامت و وضع عادی به جامعه باشیم.

وی اضافه کرد: از سویی با برنامه ریزی انجام شده، تلاش شده تا فعالیت واحدهای تولیدی که با مایحتاج مردم سر و کار ندارند متوقف شده و با این اقدام سعی کردیم وضعیت سلامت جامعه کارگری شهرستان را ارج نهیم.

سلیمانی بیان کرد: قسمتی از بیمارستان شهرستان به بستری بیماران کرونا اختصاص داده شده، از سویی درمانگاه تخصصی تنفسی در دلیجان  راه‌اندازی شده و فضای جانبی بیمارستان نیز برای استفاده احتمالی و افزایش ظرفیت بستری بیماری تجهیز شده است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت