دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۵۴:۳۵

‌انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی استان مرکزی برگزار می‌شود‌

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: پنجمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی استان در تمام شهرستان‌های ۱۲ گانه روز جمعه ۵ آبان‌ماه از ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

‌انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی استان مرکزی برگزار می‌شود‌

هیئت‌های مذهبی

‌انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی استان مرکزی برگزار می‌شود‌

حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به پنجمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی اظهار داشت: در استان مرکزی 12 شهرستان و 12 شورای هیئت‌های مذهبی داریم و تاکنون 173 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 84 نفر منتخب می‌شوند.

وی افزود: فرصت ثبت نام هیئت‌های مذهبی در سامانه طوبی تا پایان روز پنجشنبه 4 آبان است بنابراین اگر روسای هیئت‌های مذهبی در سامانه طوبی ثبت نام نکرده باشند در روز رای گیری حق رای دادن ندارند و به عبارتی شرط رای دادن و منتخب شدن ثبت نام در سامانه طوبی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: از تمامی شهرستان‌ها در خواست داریم که حداکثر توان خود را به کار گرفته و آخرین روز ثبت نام را غنیمت بشمارند و صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در انتخابات  شرکت کنند.

‌قربانپور بیان کرد: در شهرستان اراک به سبب کثرت بیشتر جمعیت 9 نفر منتخب داریم و این در حالی است که در ساوه و دیگر شهر‌ها به تناسب 5 و 7 نفر عضو شورا انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم که در این فرصت باقی مانده حداکثر توان به‌کار گرفته شود و ما این آمادگی را داریم که برای انتخابات همزمان با سراسر کشور کار قانونی را انجام دهیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت