جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۱۷:۰۴

۹ دی پاسخ قاطع ملت ایران به فتنه گران و دشمنان نظام بود

امام جمعه خنداب به حماسه ۹ دی سال ۸۸ هم اشاره کرد و گفت: ۹ دی پاسخ قاطع ملت ایران به فتنه گران و دشمنان نظام بود.

امام‌جمعه خنداب:

۹ دی پاسخ قاطع ملت ایران به فتنه گران و دشمنان نظام بود

به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، حجت‌الاسلام موسوی امام‌جمعه شهر خنداب، در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی این هفته ضمن تسلیت درگذشت عالم فرزانه، مجتهد جامع‌الشرایط مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی محضر امام زمان(عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای و مردم ولایت مدار و قدردان مرجعیت، گفت: افتخار ما این است که در کشوری زندگی می‌کنیم که بزرگانی از خود مردم و از جنس همین مردم که به لحاظ تقوایی، داشتن بصیرت، تقوا، ایمان، عمل و به لحاظ داشتن دین به‌عنوان زعما و بزرگان و رهبران دینی این کشور قرار دارند و این نعمتی از طرف خداوند است.

وی افزود: مرحوم آیت‌الله شاهرودی برادر ۴ شهید بزرگوار در این انقلاب بودند؛ شاگرد مکتب امام خمینی(ره) شهید صدر و مرحوم آیت‌الله خویی بودند؛ رحلت ایشان یک خلأ بسیار بزرگی برای حوزه‌های علمیه محسوب می‌شود.

امام‌جمعه خنداب ضمن همدردی و تسلیت به خانواده جان‌باختگان حادثه اتوبوس دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: تا به کی بایستی شاهد چنین فجایع دل‌خراشی باشیم، مسئولان به شنیدن چنین حوادثی عادت کرده‌اند و حتی بعد از یک واقعه عذرخواهی هم نمی‌کنند در بعضی از کشورهای شرق آسیا به خاطر تأخیر ۲۰ ثانیه‌ای یک قطار یک مسئول در آستانه عزل و استعفا قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه هرازگاهی در کشورمان شاهد چنین حوادث دل‌خراش و داغدار شدن خانواده‌های زیادی هستیم ولی مسئولان فکری به حال این قضایا نمی‌کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

موسوی به حماسه ۹ دی سال ۸۸ هم اشاره کرد و گفت: دی‌ماه در خاطر مردم عزیز ایران، مظهر حماسه و پشتیبانی از ولایت است، چه در قبل از انقلاب و ۱۹ دی‌ماه حماسه باشکوه مردم قم که زمینه پیروزی انقلاب شد، بعد از پیروزی انقلاب در ۹دی ۸۸ این حماسه حضور باشکوه مردم عزیز ایران بود که در عمل پشتیبانی خود را از ولایت آشکار کردند.

وی ادامه داد: بدون تردید مقام معظم رهبری چشم فتنه را کور کردند، باید قدر این رهبر را دانست. به‌طورقطع اگر تدبیر و درایت و مدیریت رهبری در این وقایع سال ۸۸ نبود، فتنه به نتیجه می‌رسید. آمریکایی‌ها در آن سال به خاطر بصیرت مردم، حضور مردم درصحنه ناامید شدند.

موسوی تأکید کرد: به‌طورقطع رهبری و پشتیبانی مردم و به‌واسطه حضور در پناه قرآن و آموزه‌های اهل‌بیت(ع) بود که باعث شکست دشمن در این فتنه شد. حضور باشکوه مردم و حمایت آن‌ها از ولایت در آن مقطع زمانی را باید بعد از تسخیر لانه جاسوسی انقلاب سوم نامید که جامعه و کشور را از وجود فتنه گران و نفاق داخلی پاک کرد.

امام‌جمعه خنداب افزود: آیا اشخاصی که به‌عنوان سلطان سکه در این کشور اعدام‌ می‌شوند ضررشان برای نظام بیشتر است یا کسانی که چندین ماه کشور را به آشوب کشیدند؟ جرم‌ کدام‌یک بیشتر است؟

موسوی همچنین یکی از مطالبات مردم شهر خنداب را تأسیس بانک مسکن دانست و گفت: مطالبه مردم در ارتباط با تأسیس بانک مسکن در این شهرستان است که امورات مربوط به بانک‌ مسکن به‌واسطه افتتاح این شعبه در شهر خنداب حل می‌شود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت