شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۴۴:۳۳

۹۷ درصد از روستاهای استان مرکزی تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دارند

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: ۹۷ درصد از روستاهای استان مرکزی تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی؛

۹۷ درصد از روستاهای استان مرکزی تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دارند

شبکه گازرسانی

۹۷ درصد از روستاهای استان مرکزی تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دارند

محمدرضا سمیعی با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی ضمن بازدید از این خبرگزاری با نحوه فعالیت این خبرگزاری آشنا شده و در جریان فعالیت آن قرار گرفت.

“محمدرضا سمیعی” مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در این بازدید که با حضور طراوتی مدیر روابط عمومی این شرکت انجام شد پس از تشریح کامل مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم از نحوه فعالیت این خبرگزاری و چگونگی تعامل آن با دستگاه‌های اجرایی، به برقراری ارتباط مستمر این خبرگزاری با شرکت گاز استان مرکزی تاکید کرد و گفت این شرکت به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع به مردم در زمینه‌های مختلف مربوط به این مجموعه نیاز به همکاری این رسانه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به لزوم تعامل و همکاری این خبرگزاری با شرکت گاز استان به هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم از روند امور و عملکرد شرکت گاز اظهار داشت: رضایتمندی مشترکان نسبت به عملکرد شرکت گاز استان مرکزی از اولویت‌های مهم است که همواره به دنبال تحقق آن هستیم.

وی افزود: در این راستا  ارتباط بیشتر با مردم و مشترکان مستلزم تعامل و همکاری پیوسته و شفاف رسانه‌ها از جمله خبرگزاری‌ها با شرکت گاز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه شرکت گاز استان تاکنون به مدد کارکنان و حمایت لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه توانسته صددرصد خانوار شهری و همچنین 97 درصد خانوار روستایی استان مرکزی را تحت پوشش گاز طبیعی قرار دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی خاطرنشان کرد: از حدود 380 هزار کیلومتر شبکه‌ گازرسانی که در کشور وجود دارد 10 هزار کیلومتر آن به استان مرکزی تعلق دارد.

وی افزود: 22 میلیون مشترک گاز در کشور وجود دارد که 500 هزار مشترک اعم از خانگی و صنعتی از مشترکان شرکت گاز استان مرکزی هستند.

به گزارش تسنیم، در این بازدید مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی با تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های این رسانه در سطح استان، گزارشی را از نحوه فعالیت این خبرگزاری بین‌المللی در استان مرکزی ارائه کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت