سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۳۲:۲۲

۸۹ هزار و ۶۲۳ نفر – ساعت آموزش‌های مهارتی در دلیجان ارائه شد

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دلیجان از ارائه ۸۹ هزار و ۶۲۳ نفر – ساعت آموزش‌های مهارتی در سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰ هزار و ۵۳۶ نفر ساعت از این آموزش‌ها به زنان و بقیه به مردان اختصاص داشته است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دلیجان:

۸۹ هزار و ۶۲۳ نفر – ساعت آموزش‌های مهارتی در دلیجان ارائه شد

«عباس توکلی زاده‌تجره» روز جمعه افزود: ۶۶۸ نفر دوره با حضور ۵۹۴ زن  و ۷۴ مرد پارسال در دلیجان برگزار شد.

وی اظهار داشت:هفت هزار و ۳۴۵ نفر ساعت در پادگان و  ۶ هزار و ۹۹ نفر ساعت در زندان دلیجان آموزشهای مهارتی ارائه شد.
وی با اشاره به فعالیت پنج آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در این شهرستان گفت: سه آموزشگاه در زمینه مراقبت و زیبایی بانوان و ۲ آموزشگاه ۲ منظوره برادران و خواهران در رشته‌های فناوری اطلاعات، امور مالی  و فناوری مد فعالیت دارند.
توکلی هدف از  آموزش فنی و حرفه‌ای را گسترش توانایی‌ها و دانش افراد جویای کار و حتی شاغلین دانست و گفت:  آموزش و پژوهش، تولید استانداردهای آموزشی و ارزشیابی مهارت نیروی کار در دستور کار است.
وی بیان کرد: این فرایند از طریق آموزش در مراکز ثابت بخش دولتی، تیم‌های سیار شهری و روستایی، صنایع و صنوف، دانشگاه، زندان و پادگان‌ها و همچنین آموزش در بخش غیردولتی در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد انجام می‌شود.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای دلیجان افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نسبت به تامین و تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر مورد نیاز بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و ارتقای فرهنگ مهارت‌های فنی جامعه اقدام می‌کند و همچنین در کنار فعالیت آموزشی، تعیین صلاحیت حرفه‌ای افراد متقاضی نیز انجام می‌شود.

دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی دارای ۵۰ هزار نفر جمعیت است و پنج آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در این شهرستان فعالیت دارند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت