چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۱۸:۵۰

۸۵۲ میلیارد ریال از طلب موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت مرکزی پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: ۸۵۲ میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت این استان پرداخت و طلب سال و ۹۷ و بخشی از سال ۹۸ آن‌ها صورت کامل تسویه شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت:

۸۵۲ میلیارد ریال از طلب موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت مرکزی پرداخت شد

محمد رضا جیریایی روز شنبه افزود:  ۵۲۶ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال از این مبلغ مربوط به موسسات سطح سطح یک، ۲ و سه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان بوده و ۳۲۵ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال آن نیز به سایر مراکز خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: با پرداخت این منابع مالی مطالبات موسسات تشخیصی درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی تا آذر ماه و سایر مراکز به صورت میانگین تا آبان ماه سال گذشته پرداخت شده و به روز رسانی این مطالبات در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

جیریایی منطقی سازی هزینه‌ها، اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک و استحقاق سنجی در بخش سرپایی را از جمله برنامه‌های اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی در سال جاری عنوان کرد.

وی ادامه داد: اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در استان مرکزی در راستای کاهش کاربرد دفترچه کاغذی از برنامه های اولویت دار این اداره کل در سال‌جاری است.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی خاطرنشان کرد: حرکت به سوی بیمه کار ‌آمد، منطقی سازی هرینه‌ها و دولت الکترونیک از دیگر برنامه‌های این اداره کل در سال‌جاری است.

بیش از ۹۷ درصد از مؤسسه‌های درمانی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و داروخانه استان با اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی طرف قرارداد هستند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت