جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۳۶:۵۰

۸۱ پروژه در راستای اشتغال‌زایی برای ۸۰۰ نفر در ساوه کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار ساوه از کلنگ‌‌زنی ۸۱ پروژه در راستای اشتغال‌زایی برای ۸۰۰ نفر در ساوه خبر داد.

۸۱ پروژه در راستای اشتغال‌زایی برای ۸۰۰ نفر در ساوه کلنگ‌زنی می‌شود

اشتغال‌زایی

۸۱ پروژه در راستای اشتغال‌زایی برای ۸۰۰ نفر در ساوه کلنگ‌زنی می‌شود

به نقل از تسنیم، محمد بهاروند در جلسه شورای اداری ساوه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم اظهار داشت: مسئوان موظف هستند عملکرد و اقدامات خود را در حوزه مدیریتی به اطلاع مردم برسانند و تعامل با رسانه‌ها فرصت مناسبی برای تحقق این مهم به شمار می‌رود بنابراین نباید به گونه‌ای برخورد شود که تصور نادرستی از عملکرد مسئولان و مجموعه تحت مدیریت آنها در اذهان عمومی مردم و رسانه شکل گیرد.

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا مدیران با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنند چرا که انقلاب اسلامی دوران ابتدایی خود را سپری کرده و امروز به یک نهال تنومند 40 ساله تبدیل شده است.

فرماندار ساوه تصریح کرد: قبل از انقلاب کشور ما در همه حوزه‌ها و حتی برای اخذ تصمیمات وابسته به بیگانگان بود ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی تصمیماتی که در کشور گرفته می‌شود در تمامی معادلات بین‌المللی تاثیرگذار است و همه ارکان نظام با انتخاب مردم انتخاب می‌شوند.

بهاروند بیان کرد: در این برهه از زمان، فرصت آزمون و خطا وجود ندارد بنابراین اقداماتی که با تلاش مسئولان در جهت ارائه خدمت به مردم صورت می‌گیرد باید برنامه‌ریزی شده و برمبنای اصول و قانون باشد.

وی ادامه داد: در دهه فجر 81 پروزه صنعتی، خدماتی، تولیدی، آموزشی با اعتباری معادل 1885 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود و زمینه اشتغال برای حدود 800 نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولان نباید در موضع‌گیری‌ها و اظهارات خود بی‌اعتمادی را در جامعه ترویج دهند چرا که هر چه این بی‌اعتمادی  در جامعه رواج پیدا کند و اظهارات تفرقه‌افکنانه را در جامعه ترویج دهیم به نظام و مردم خیانت کرده و این زمینه‌ساز بی‌اعتمادی مردم به دولت و نظام خواهد بود.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: افزایش توقعات، انتظارات و خواسته‌های مردمی باید مورد توجه بود و از هر نوع قول و وعده دروغین و اشتباه خودداری کرد زیرا برخی از مسئولان در اظهارات خود قول‌ها و تعهداتی بدون در نظر گرفتن امکانات و تعهدات کشور  به مردم می‌دهند که  عملیاتی شدن آنها برای کشور محدودیت دارد و چون  این اظهارات بیشتر جنبه شعاری به خود می‌گیرد، علاوه بر ایجاد  بی‌اعتمادی در جامعه توقعات مردم را افزایش می‌دهد که قطعا نارضایتی مردم را به همراه دارد.

وی افزود: ملت ما مردمی متعهد، صادق و دارای درک بالای سیاسی و اجتماعی هستند بنابراین مسئولان در عین حال که باید پاسخگوی مطالبات باشند باید در اظهارات خود قانون و امکانات کشور را ملاک قرار دهند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت