جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۲۸:۴۵

۸۱ پروژه با اعتبار ۱۸۸۰ میلیارد ریال در ساوه کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود

فرماندار ساوه گفت: حدود ۸۱ پروژه با اعتبار ۱۸۸۰ میلیارد ریال در دهه فجر گلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شوند که به دنبال برای ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

۸۱ پروژه با اعتبار ۱۸۸۰ میلیارد ریال در ساوه کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود

اشتغال‌زایی

۸۱ پروژه با اعتبار ۱۸۸۰ میلیارد ریال در ساوه کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود

به نقل از تسنیم، محمد بهاروند صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر ساوه با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای نظام اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی مبتنی بر حرکت ‌های مردمی بوده و در این زمینه ادارات و نهادهای مختلف با همکاری دیگر نهادها باید ضمن تبیین دستاوردهای نظام اسلامی زمینه را برای مشارکت همه اقشار در جشن‌های انقلاب فراهم کنند.

وی افزود: امروز با نسلی روبه‌رو هستیم که زمان انقلاب را درک نکردند و با سوالات مختلفی برای آنها وجود دارد، بنابراین ارائه ارزش‌هایی که انقلاب اسلامی بر مبنای آن شکل‌ گرفته به نسل جوان ضرورت دارد.

فرماندار ساوه تصریح کرد: وحدت و انسجام باید محور اصلی جشن‌‌های انقلاب باشد، انقلاب اسلامی سال 57 با وحدت کلمه و یکپارچگی آحاد ملت به رهبری امام خمینی‌(ره) بود که به پیروزی رسید، در شرایط کنونی جامعه هم بیش از هر زمانی به این وحدت و انسجام نیازمندیم تا اهداف دشمنان اسلام و انقلاب را که با ایجاد تفرقه سعی در کم‌رنگ کردن آیین‌های دهه فجر دارند خنثی کنیم.

بهاروند بیان کرد: پس از گذشت حدود 40 سال از پیروزی انقلاب باید آرمان‌های امام راحل(ره) و ارزرش‌های نظام به نسل امروز منتقل شود و مراسم‌های مربوط به این ایام باید با شور و نشاط خاصی و با اجرای برنامه‌های متنوع و خلاقانه همراه با کیفی‌سازی در راستای افزایش نشاط عمومی جامعه باشد.

وی ادامه داد: رمز تداوم و اقتدار نظام شکوهمند انقلاب اسلامی انسجام و وحدت بوده زیرا انقلاب اسلامی به برکت انسجام و وحدت مردم به ثمر نشست و با توجه به شرایط حساس امروز جامعه و منطقه وحدت رمز اصلی خنثی‌سازی توطئه‌های بیگانگان است.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی، مراسم شبی با قرآن، برگزاری مسابقات ورزشی و نمایشگاه فرهنگی و هنری، حضور در مساجد به‌ویژه در مناطق حاشیه شهر و کلنگ‌زنی زمین صنوف مزاحم بخشی از برنامه‌های دهه مبارک فجر در ساوه است.

بهاروند اضافه کرد: براساس برنامهریزی‌های انجام شده، برنامه‌های این دهه با مشارکت گسترده مردم و نهادهای شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندارساوه تصریح کرد: حدود 81 پروژه با اعتبار 1880 میلیارد ریال در دهه فجر گلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شوند که به دنبال آن 800 نفر به صورت مستقیم مشغول به‌کار می‌شوند.

بهاروند بیانکرد: قرار بر این است در ایام‌الله دهه فجر 13 روستا بخش مرکزی با اعتبار حدود 60 میلیارد ریال گازرسانی شوند که حدود 700 خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت