چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۵۲:۲۰

۸۰ ویژه برنامه در دهه فجر در زرندیه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه زرندیه گفت: ۸۰ ویژه برنامه در دهه فجر در زرندیه برگزار می‌شود.

۸۰ ویژه برنامه در دهه فجر در زرندیه برگزار می‌شود

دهه فجر در زرندیه

۸۰ ویژه برنامه در دهه فجر در زرندیه برگزار می‌شود

به نقل از تسنیم، سرهنگ حسین روح‌افزا صبح امروز در نشست خبری با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک و فجر اظهار داشت: مردم ایران با سلاح ایمان خود توانستند در مقابل اسکتبار، ایستادگی کنند و نهال انقلاب را امروز به درختی تنومند تبدیل کنند.

وی افزود: مهمترین هدف برگزاری مراسم ایام دهه فجر انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری به نسل جوان است که با تلاش و کوشش مسئولان و اجرای برنامه ها امیدواریم در انجام این مهم موفق خواهیم شد.

روح افزا تصریح کرد: حفظ وحدت و عدم خودباختگی در برابر غربیان در عصر کنونی بیش از پیش لازم و ضروری است و دشمن در تلاش است که این واقعه را در اذهان مردم کم‌رنگ ساخته و آنان را به سوی بی‌تفاوتی به بهار انقلاب سوق دهد.

فرمانده سپاه زرندیه به نقش والای شهدا از ابتدای انقلاب تا به حال اشاره کرد و گفت: ما باید پاسدار ارزش‌های شهدا در جامعه امروزی باشیم و در این ایام از نقش ارزنده آنها به نیکی یاد کنیم.

روح افزا خاطرنشان کرد: برگزاری مجمع بسیج شهرستان، همایش تشیع لندنی، سلسله نشست‌های بصیرتی،  رژه موتورسواران بسیجی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان، گلباران و عطر افشانی گلزار شهدا، یادواره‌های شهدا، اکران فیلم قائم مقام از جمله برنامه‌های بسیج در دهه مبارک فجر است.

وی با اشاره به تقارن دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه  افزود: انتظار می‌رود مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان زرندیه با حضور حماسی خود در 22 بهمن ماه که نماد اقتدار جمهوری اسلامی است مثل همیشه ولایت‌مداری و انقلابی بودن خود را مثل سال‌های گذشته به اثبات برسانند.

فرمانده سپاه زرندیه بیان کرد: برای دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان زرندیه نزدیک به 80 برنامه تدارک و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت