شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۴۱:۰۴

۸۰ درصد فارغ التحصیلان دانشکده فنی و حرفه‌ای ساوه وارد بازار کار شدند

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای جراحی زاده ساوه گفت: بیش از ۸۰درصد فارغ التحصیلان دانشکده فنی و حرفه ای جراحی زاده وارد بازار کار شوند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای ساوه:

۸۰ درصد فارغ التحصیلان دانشکده فنی و حرفه‌ای ساوه وارد بازار کار شدند

دانشکده فنی و حرفه‌ای

۸۰ درصد فارغ التحصیلان دانشکده فنی و حرفه‌ای ساوه وارد بازار کار شدند

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،حامد افشارنیا ظهر امروز در همایش تفکر وسواد رسانه ای که با حضور مسئولان پژوهشی محلی و استانی در دانشکده فنی و حرفه‌ای جراحی‌زاده ساوه برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به سواد رسانه‌ای اظهار داشت: محتوای کتاب «تفکر و سواد رسانه‌ای» به موضوعات فعلی فناوری اطلاعات می‌پردازد نه آنچه که در آینده اتفاق می‌افتد.

وی افزود: متولیان آموزشی باید به توانمندسازی دانش‌آموزان و دانشجویان  در فضای مجازی فکر کنند زیرا با روش فعلی نمی‌توان امیدوار بود در آینده نسل معتقد داشته باشیم و همه نسبت به آنچه که در آینده اتفاق می‌افتد مسئول هستیم.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای جراحی زاده ساوه تصریح کرد: توسعه رسانه‌ها و افزایش اثرگذاری آن بر جامعه به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان سبب شده تا موسسات آموزشی به سواد رسانه‌ای توجه کند زیرا یکی از کارکردهای آموزش وپرورش و مراکز عالی  پاسخگویی به تحولات محیطی است که در برنامه درسی ملی به آن توجه ویژه‌ای شده است.

افشارنیا بیان کرد: سواد رسانه‌ای یک ضرورت برای جامعه به حساب می‌آید که دانش‌آموزان و دانشجویان در تمامی مقطع تحصیلی  باید با فراگیری آن به توسعه سواد رسانه‌ای هم توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: سواد رسانه‌ای را باید به عنوان تکلیف بدانیم سواد رسانه‌ای به دنبال تاکید بر منفعل نبودن مخاطب است و  برگزاری این همایش‌های آموزشی می‌تواند نقشی بسیار مهم در ارتقای سطح سواد رسانه ای مدیران و مشاوران مدارس به عنوان آینده سازان جامعه داشته باشد.

رئیس دانشکده فنی وحرفه‌ای جراحی زاده ساوه خاطرنشان کرد: این دانشکده از زمان تاسیس سعی کرده با برگزاری همایش‌های علمی و فرهنگی زمینه ارتقاء و شرایط را برای پزوهش دانشجویان فراهم کند با استقبال از طرح‌های پژوهشی خوشبختانه دانشجویان این دانشکده هم دربحث پژوهش موفق بوده و همین مسئله سبب شده بیش از 80 درصد فارغ التحصیلان این دانشکده وارد بازار کار شوند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت