جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۳۷:۲۳

۷۳۵ پروژه در ایام دهه فجر در استان مرکزی افتتاح می‌شود

معاون عمرانی استاندار مرکزی با بیان اینکه ۷۳۵ پروژه در ایام دهه فجر در استان مرکزی افتتاح می‌شود گفت: پروژه‌های عمرانی استان مرکزی با اعتبار ۵۲۲۰ میلیارد ریالی افتتاح می‌شود.

۷۳۵ پروژه در ایام دهه فجر در استان مرکزی افتتاح می‌شود

دهه فجر

۷۳۵ پروژه در ایام دهه فجر در استان مرکزی افتتاح می‌شود

به نقل از تسنیم، مهدی زندیه‌وکیلی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد دهه فجر با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: در راستای پروژه‌های عمرانی همانند سال‌های گذشته تعدادی پروژه در سطح شهر و روستا در استان مرکزی با حضور استاندار و معاونان وی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: علاوه‌بر افتتاح پروژه‌هایی که در آن شهرستان وجود دارد مراسمی هم از قبل برای بازدید از خانواده معظم شهدا برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم امسال تعداد قابل توجهی از خانوه‌های شهدا را  بازدید کنیم که در مجموع بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده از حدود 600 خانواده بازدید انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: 735 پروژه افتتاحی، 68 پروژه کلنگ‌زنی در دستور داریم که از این تعداد 711 پروژه عمرانی و 91 پروژه اقتصادی است که پروژه‌های اقتصادی شامل صنعتی و کشاورزی هستند.

زندیه‌وکیلی بیان کرد: منابع مالی 118 مورد از پروژه‌ها از منابع ملی تامین شده و 280 مورد از پروژه‌ها از منابع استانی و 397 مورد از سایر منابع تامین شده‌اند و جمع اعتبار پروژه‌های عمرانی 5220میلیارد ریال است که در این ایام افتتاح می‌شوند که این پروژه‌ها در تمام شهرستان‌های استان واقع شده‌اند.

وی ادامه داد: در این پروژه‌ها بیش از دو هزار و 55 نفر اشتغال غیرمستقیم و پنج هزار 491 نفر هم در قالب این پروژه‌ها اشتغال ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت