جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۴۷:۵۸

۷۰ هزار تُن آسفالت برای ترمیم معابر شازند مورد نیاز است/پرداخت حقوق و عیدی کارگران شهرداری تا ۱۵ اسفند

شهردار شازند گفت: ۷۰ هزار تُن آسفالت برای معابر و خیابان‌ها شهر شازند نیاز است که بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان هزینه آن می‌شود.

شهردار شازند:

۷۰ هزار تُن آسفالت برای ترمیم معابر شازند مورد نیاز است/پرداخت حقوق و عیدی کارگران شهرداری تا ۱۵ اسفند

ترمیم معابر

۷۰ هزار تُن آسفالت برای ترمیم معابر شازند مورد نیاز است/پرداخت حقوق و عیدی کارگران شهرداری تا ۱۵ اسفند

حشمت‌اله شعبانی شهردار شازند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شازند ما؛ در پاسخ به مطالبات مردمی درخصوص وضعیت نامناسب آسفالت جاده‌ها و معابر این شهر گفت: از یک سو این موضوع منوط به خدمات دهی برخی ادارات نظیر اداره آب و فاضلاب و اداره گاز است و از سوی دیگر وضعیت جوی آب و هوا مناسب آسفالت ریزی نیست.

شهرداری شازند هیچ مشکلی برای آسفالت معابر ندارد

وی افزود: در خصوص آسفالت معابر، همشهریان بایستی با ما همکاری لازم را داشته باشند و صبر پیشه کنند تا به محض مساعد شدن اوضاع جوی، کار آسفالت‌ریزی معابر آغاز شود.

شهردار شازند بیان کرد: با ادارات آب و فاضلاب و شرکت گاز مکاتبه شده تا برای سال ۹۷ از قبل خیابان‌هایی را که قصد کندن دارند، به شهرداری اعلام کنند تا برای بحث آسفالت ریزی مشکلی نداشته باشیم.

شعبانی ضمن تقدیر از زحمات شهرداران و اعضای شورای شهر ادوار گذشته در شازند عنوان کرد: در تامین آسفالت و هزینه آن مشکلی وجود ندارد اما در این زمینه برای اجرایی شدن کار استانداردها نیاز به فرصت داریم.

۷۰ هزار تُن آسفالت برای ترمیم معابر شازند مورد نیاز است

وی تصریح کرد: ۷۰ هزار تُن آسفالت برای معابر و خیابان‌ها شهر شازند نیاز است که بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان هزینه آن می‌شود، اما اگر بتوانیم یک کارخانه آسفالت را اجاره کرده یا حتی خریداری کنیم، می توانیم هزینه آسفالت را به نصف قیمت تعیین شده کاهش دهیم.

شورای شهر شازند از تعدیل ۸۰ کارگر شهرداری جلوگیری کرد

شهردار شازند در خصوص مطالبات کارگران شهرداری نیز گفت: ۱۵۶ نفر کارگر در شهرداری این شهر مشغول به کار هستند، این درحالیست که طبق قانون، تامین نیرو در شهرداری وجود ندارد و کارها باید به صورت حجمی به پیمانکار واگذار شود.

شعبانی اضافه کرد: با توجه به سیاست شورای شهر و شهرداری، مقرر شد نیروهایی که از قبل مشغول به کار بودند، تعدیل نشوند و  در این خصوص با مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری رایزنی‌های بسیاری داشتیم و توانستیم از تعدیل ۸۰ کارگر شهرداری جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: هر کدام از کارگران شهرداری در رسته متفاوت مشغول به کار هستند و حقوق افرد بر اساس رسته شغلی به آن‌ها پرداخت می‌شود، بنابراین وقتی پیمانکار جدید مشغول به کار می‌شود انجام امورات اداری سبب می‌شود در ماه اول، نوسانات پرداخت حقوق به‌وجود آید.

پرداخت حقوق و عیدی کارگران شهرداری تا ۱۵ اسفند

شهردار شازند اظهار کرد: به پیمانکاران اعلام شده که سنوات، عیدی و مطالبات دیگر کارگران را به شهرداری ابلاغ کنند، تا به موازات بودجه تخصیص یافته نسبت به پرداخت حقوق کارگران اقدام شود.

شعبانی با تاکید بر اینکه کارگران شهرداری شازند هیچ گونه معوقات حقوقی ندارند، تصریح کرد: حقوق بهمن‌ماه و اضافه‌کاری و مزایا کارگران و پرسنل شهرداری پرداخت شده و سعی ما بر این است که تا ۱۵ اسفند حقوق کارگران و پرسنل پرداخت شود تا برای شب عید مشکلی نداشته باشند.

منطقه معدن «کوکبیه» شازند در انتظار دعوت سرمایه‌گذار

وی  با اشاره به اینکه شهرداری شازند از همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی استقبال کرده و در تمام حوزه‌ها حاضر به همکاری است، یادآور شد: معدن «کوکبیه» شازند هنوز به شهرداری واگذار نشده است و باید اراضی آن از منابع طبیعی به اداره راه و شهرسازی واگذار و از طریق راه و شهرسازی به شهرداری منتقل شود تا ما بتوانیم برای این منطقه، از سرمایه‌گذار دعوت کنیم.

ملزومات شهرداری از داخل شهر شازند تهیه می‌شود

شهردار شازند همچنین عنوان کرد: به قسمت کارپردازی و امور مالی شهرداری اعلام شده که ملزومات شهرداری حتی اگر ۱۰ درصد گران‌تر هم باشد از خود شهر شازند خریداری شود تا شهروندان  و کسبه شهر آسیب نبینند.

شعبانی خاطر نشان کرد: برای ساماندهی میوه فروشان سیار سطح شهر نیز با همکاری اعضای شورای ترافیک شهرستان برنامه‌ریزی کرده ایم که برای استقرار میوه فروشان، ۶ نقطه در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت