دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۳۹:۴۱

۷۰ درصد واحدهای استان مرکزی با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد فعالیت می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ۷۰ درصد واحدهای استان مرکزی با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد فعالیت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

۷۰ درصد واحدهای استان مرکزی با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد فعالیت می‌کنند

استان مرکزی

۷۰ درصد واحدهای استان مرکزی با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد فعالیت می‌کنند

به نقل از تسنیم، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی شامگاه دوشنبه در آیین بهره‌برداری و افتتاح درمانگاه  دارالشفای شبانه روزی کریم اهل بیت وابسته به موسسه خیریه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره بر ضرورت وحدت بین مسئولان اظهار داشت: از دولت دوازدهم انتظار می‌رود تدبیر و امید را در عمل نشان دهد و کمبودهای گذشته را جبران و برطرف کند زیرا لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی اتحاد و وحدت است  سر اعتقاداتمان با کسی معامله  نمی‌کنیم و  پای اصول انقلاب، ارزش‌های نظام مقدس اسلامی و بزرگ مرد تاریخ بشریت امام راحل(ره) با همه وجود ایستاده‌ایم و امروز هم براساس وظیفه شرعی، انقلابی، اخلاقی بر همه ما واجب است که با هوشیاری و بصیرت و  پیروی از منویات مقام معظم رهبری راه امام خمینی(ره) و شهدا را ادامه دهیم.

وی افزود: از افتخارات ما است که امروز  زیر پرچم امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باصلابت، اقتدار همراه با حفظ چارچوب‌ها حرکت می‌کنیم و با حمایت از آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا، دفاع از محرومان و نیازمندان به‌دنبال اعتلای کشور و تربیت نسل جوان هستیم تا با بهره‌گیری از  رهنمودهای رهبر فرزانه، کشتی انقلاب را به سلامت به سرمنزل مقصود برسانیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: برای برطرف کردن هر مشکلی باید تدبیر و چاره‌اندیشی کنیم با انتقاد مشکلات برطرف نمی‌شود بلکه انتقاد باید خردمندانه، خداپسندانه و مودبانه باشد، مواظب دشمنان باشیم و خودمان را اصلاح کنیم به جای عکس سفلی گرفتن با دشمنان، یاد شهدا و امام زمان(عج) باشیم و برای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی لازم است که همه تلاش کنیم.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: انقلاب ما انقلاب لیبرالیستی و سوسیالیستی نیست بلکه انقلاب اسلامی ویژگی‌های خاص خود برمبنای اسلام ناب محمدی را دارد، اگر این انقلاب آسیب ببیند اسلام آسیب می‌بیند.

وی ادامه داد: استان مرکزی و شهرستان‌های آن دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید تلاش شود در حوزه‌های درمانی،کشاورزی و صنعت به فعلیت برسد حدود 3 هزار واحد صنعتی در استان مرکزی وجود دارد که اگر با هم بسیج شوند انقلابی به وجود می‌آید، این درحالی است که 70 درصد واحدهای استان مرکزی با ظرفیت کمتر از 50 درصد فعالیت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: نوسازی و بازسازی این درمانگاه که تجهیزات و امکانات آن در حد یک بیمارستان کوچک است به همت هئیت مدیره این موسسه و کمک خیران انجام شده که یک اقدام اساسی برای مردم شهرستان ساوه به منظور برخورداری از خدمات بهداشتی و درمانی است.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: از آنجا که  بیمارستان آیت‌الله خوانساری برای همه بیماران سرطانی کشور است، وجود 64 تخت در این بیمارستان جوابگوی بیماران سرطانی نبود زیرا 20 درصد بیماران این بیمارستان از استان‌های هم‌جوار هستند که خوشبختانه با کمک خیران موفق شدیم تعداد تخت‌های این بیمارستان را به 96 تخت افزایش دهیم که این اقدام سرمایه عظیم درمانی برای بیماران سرطانی در کشور است.

وی افزود: اخذ مجوز سطح سه حوزه علمیه خواهران در ساوه و اراک، تاسیس مدارس پیش حوزوی،کلنگ‌زنی حوزه علیمه برادران در ساوه از دیگر امتیازات برای استان مرکزی است که با برخورداری از این ظرفیت‌ها خدمات موثری در حوزه فرهنگی و دینی به برکت انقلاب اسلامی در استان مرکزی ارائه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: توسعه فضای جانبی این درمانگاه با مواردی چون احداث یک مسجد و احداث یک سالن برای برگزاری مراسم‌های مختلف از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.

 

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت