شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۵۹:۴۳

۶ بار اعدام در ملأ عام، حکم قصاص قاتل ۶ شهروند اراکی قطعی شد

قاسم عبداللهی گفت: با تایید رای دادگاه بدوی توسط دیوان عالی کشور، حکم اعدام قاتل شش شهروند اراکی قطعی شد که به زودی زمان اجرای حکم نیز اعلام می شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

۶ بار اعدام در ملأ عام، حکم قصاص قاتل ۶ شهروند اراکی قطعی شد

اعدام

به نقل از دادگستری استان مرکزی، حجت الاسلام قاسم عبداللهی اظهار داشت: پرونده عباس صحرایی، قاتل شش شهروند اراکی پس از طی مراحل قانونی و قضایی و تایید حکم قصاص توسط دیوان عالی کشور قطعی و ابلاغ شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: با تایید دیوان عالی کشور، حکم قاتل در مرحله اجرا قرار گرفته است و به زودی زمان اجرای آن اعلام می شود.

گفتنی است بامداد ۲۲ دی ماه سال گذشته جوانی ۲۷ ساله در ۲ مرحله با سلاح گرم، جان شش تن از شهروندان اراکی را گرفت.

این قاتل که با انگیزه انتقام جویی اقدام به کشتن شش نفر کرده بود ظرف مدت ۱۴ ساعت با تلاش عوامل امنیتی و اطلاعاتی استان دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.

هفدهم اسفندماه در جلسه دادگاه این جنایت که به صورت علنی برگزار شد، عباس صحرایی متهم ردیف اول این پرونده به جرم انجام شش فقره قتل عمدی به شش بار قصاص نفس(اعدام در ملا عام) در منطقه شهرک علی ابن ابیطالب اراک و همچنین به دلیل حمل و نگهداری یک قبضه اسلحه کلاشینکف و ۵۷ فشنگ به هفت سال حبس تعزیری درجه پنج و به جرم اخلال در نظم عمومی به یک سال تعزیری درجه پنجم و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت