جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۳۵:۲۳

۶۵ طلبه استان مرکزی در کفن و دفن جان‌باختگان کرونا مشارکت دارند

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان مرکزی گفت: ۶۵ طلبه به صورت داوطلبانه به آرامستان‌های نقاط مختلف این استان اعزام و در آیین غسل، کفن و دفن جان‌باختگان ویروس کرونا مشارکت دارند.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان مرکزی:

۶۵ طلبه استان مرکزی در کفن و دفن جان‌باختگان کرونا مشارکت دارند

حجت‌الاسلام «ابوالفضل رجبی» روز یکشنبه  افزود: حدود ۵۰۰ طلبه حوزه‌های علمیه این استان در مقابله با گسترش ویروس کرونا در حوزه‌های مختلف مشارکت گسترده دارند و شمار قابل توجهی از آنها به صورت داوطلبانه به عنوان پشتیبان کادر درمانی به بیمارستان‌های مختلف استان اعزام شدند و خدمات ماندگاری از خود به جا گذاشتند.

وی ادامه داد: آیین غسل و کفن جان‌باختگان ناشی از کرونا یکی از مهمترین دغدغه‌های علما و مردم بود که ۶۵ طلبه به صورت داوطلبانه به آرامستان‌های استان رفتند و پیکر افرادی را که در نتیجه ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند، غسل، کفن و دفن می‌کنند.

رییس سازمان بسیج طلاب استان مرکزی اظهار داشت: توزیع ۱۵ هزار بسته بهداشتی و حمایتی شامل گوشت، برنج، محلول ضدعفونی، دستکش و ماسک، استقرار یکصد طلبه در ایستگاه‌های سلامت، توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین طلاب نیازمند از مهمترین اقدامات این نهاد انقلابی در مقابله با گسترش ویروس کرونا در استان است.

حجت‌الاسلام رجبی بیان کرد: اعزام گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون و ضدعفونی کردن ۸۰۰ محله، تشکیل ۱۶ تیم ضدعفونی حوزه‌های علمیه و پایگاه‌های بسیج، راه اندازی ۱۰ کارگاه تولید ماسک و ۲ کارگاه تولید دستکش و فعالیت بیش از ۲۰۰ طلبه به صورت شبانه روزی در این کارگاه‌ها از دیگر اقدامات بسیج طلاب استان مرکزی در مقابله با گسترش ویورس کرونا است.

بیش از پنج هزار طلبه زن و مرد در ۲۷ حوزه علمیه استان مرکزی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت