یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۰۰:۲۶

۶۵ حادثه در جاده‌های استان مرکزی در ایام نوروز به وقوع پیوست

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ۶۵ حادثه در جاده‌های استان مرکزی در ایام نوروز به وقوع پیوست

۶۵ حادثه در جاده‌های استان مرکزی در ایام نوروز به وقوع پیوست

۶۵ حادثه در جاده‌های استان مرکزی

۶۵ حادثه در جاده‌های استان مرکزی در ایام نوروز به وقوع پیوست

به نقل ازتسنیم،محمد محمدی ظهر امروز در ششمین جلسه ستاد استانی سفر اظهار داشت: طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا امروز 65 حادثه رخ داده که امدادگران بر صحنه حاضر شدند.

وی افزود: در این حوادث 216 آسیب‌دیده وجود داشت که از این تعداد 23 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و همچنین سه مورد هم بحث رهاسازی را داشتیم و نسبت به سال گذشته 36درصد کاهش تصادفات را در حوزه هلال احمر داشته‌ایم که این آمار نشانه خوبی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: بیست و هفتم اسفندماه بیشترین تعداد حادثه را داشتیم که 12 مورد حادثه در این روز رخ داده و سال گذشته 29 اسفندماه 10 حادثه رخ داده بود.

محمدی بیان کرد: علاوه بر طرح ملی امداد و نجات طرح ملی ایمنی و سلامت را هم داریم که 21 ایستگاه ایمنی و سلامت در مادی وردی شهرها ایجاد شده که بیشتر به منظور فرهنگ‌سازی بوده و معرفی شهر هم انجام می‌شود که از 28 اسفندماه آغاز شده 14هزار مراجعه کننده تاکنون داشته و 22 هزار بروشور و اقلام فرهنگی هم توزیع شده است.

وی ادامه داد: هدف ما این است که مسافران توقف داشته باشند این در حالی است که بیشتر علل حوادث خواب‌آلودگی و خستگی است که اگر توقف انجام شود به کاهش تصادفات کمک ویژه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت