شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۲۰:۴۵

۶۲ طرح با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در خنداب به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار خنداب با بیان اینکه ۶۲ طرح با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد که ۹۶ نفر اشتغالزایی به‌دنبال دارد گفت: با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات خنداب از ۸۰ میلیارد ریال امسال به ۱۹۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

۶۲ طرح با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در خنداب به بهره‌برداری می‌رسد

۶۲ طرح با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال

۶۲ طرح با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در خنداب به بهره‌برداری می‌رسد

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،حمید غیاثی ظهر امروز در دیدار استاندار مرکزی با مردم روستای گازران از توابع شهرستان خنداب اظهار داشت: شهرستان خنداب در ابتدای دولت تنها 80 میلیارد ریال از اعتبارات استان سهم داشت اما با پیگیری‌هایی که انجام شد امسال اعتبارات خنداب به 190 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

وی افزود:  آبرسانی به روستاهای خنداب، تکمیل، تعویض و بهسازی تاسیسات مجتمع‌های آبرسانی روستاهای شهید خلوزین، شرشره، قاسم‌آباد، آقداش، خانقا، مهر سلفی، دهشیران، ارجناوند، قشلاق، کمرآب با اعتبار 60 میلیارد ریال از اقدام‌های انجام شده در دولت یازدهم در شهرستان خنداب است.

فرماندار خنداب تصریح کرد: اجرای طرح حفر و تجهیز چاه آب آشامیدنی شهر خنداب و بهسازی خطوط انتقال تا مخزن با اعتبار 12 میلیارد ریال هم در دولت یازدهم انجام شده که مشکل آب این شهر به مدت 10 سال برطرف شده است.

غیاثی بیان کرد: از دیگر طرح‌هایی که در این مدت 5 ساله انجام شده می‌توان به تجهیز و بهره‌برداری از بیمارستان 32 تخت‌خوابی خنداب، تامین نیروی 30 نفری کادر درمانی، تشخیصی و پرستاری آن با اعتبار 100 میلیارد ریال اشاره کرد.

وی ادامه داد: تجهیز و بهره‌برداری از 6 مرکز آزمایشگاه تشخیص طبی، مرکز جامع سلامت جاورسیان، احیا و مرمت حمام مصطفی به‌عنوان میراث و هویت فرهنگی، گازرسانی به 16 روستای بالای 20 خانوار جمعیت، پیگیری برای اجرای طرح پست 230 کیلووات و افزایش ضریب امنیت شهرستان خنداب از دیگر اقدام‌های انجام شده در این مدت است.

فرماندار شهرستان خنداب عنوان کرد: در دهه مبارک فجر 62 طرح با اعتبار 110 میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد که با آغاز به کار این طرح‌ها برای 96 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت