جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۳۲:۱۳

۶۲۰ طرح محرومیت زدایی در استان مرکزی اجرا شد

مسوول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۶۲۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی در طول یک سال گذشته در نقاط کم برخوردار شهری و روستایی این استان اجرا شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

۶۲۰ طرح محرومیت زدایی در استان مرکزی اجرا شد

«امید محترمی» روز یکشنبه  افزود: مجموع اعتبار هزینه شده در طرح‌های محرومیت زدایی استان مرکزی بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود که از محل اعتبارات بسیج سازندگی تامین و هزینه شده است.

وی ادامه داد: ساخت مسکن محرومان، اجرای خطوط انتقال آب، لایروبی قنوات، لوله گذاری، ساخت پل، مرمت مدارس، تکمیل مساجد، ساخت خانه های عالم، ساخت استخرهای ذخیره آب از مهمترین طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان مرکزی در یک سال گذشته است.

مسوول بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار داشت: گروه‌های جهادی کشاورزی این استان اکنون در قالب طرح همگام با کشاورز از مرحله پیش از کاشت تا پس برداشت با کشاورزان در راستای کاهش شکاف عملکردی محصولات کشاورزی و تشکیل شبکه‌های تخصصی در بیش از ۳۰۰روستا همراه هستند.

محترمی بیان کرد: گروه‌های جهادی تخصصی پزشکی و بهداشتی بسیج سازندگی نیز در قالب ۲۴ گروه در سطح استان مرکزی سازماندهی شده و در بیش از ۲۹۰ نقطه محروم به صورت شبکه ای و منسجم در زمینه درمان و آموزش های بهداشتی و پیشگیری مشغول به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: ۲۱ هزار جهادگر در قالب ۵۲۰ گروه جهادی در یک سال گذشته به مردم خدمت رسانی کرده‌اند و برای سال جاری نیز برنامه‌های متعددی تدوین شدهد است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت