جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۳۱:۵۳

۶۰ هزار ماسک در محلات توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت: ۶۰ هزار ماسک تاکنون از سوی بسیجیان این شهرستان در کارگاه‌های جهادی تولید و بین مردم توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت:

۶۰ هزار ماسک در محلات توزیع شد

سرهنگ« نعمت الله نجفی » گفت: روزانه یک‌هزار عدد ماسک در هشت کارگاه جهادی  محلات تولید و توزیع می شود.

وی با اشاره به اهمیت غربالگری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه داد: سپاه محلات به‌منظور اجرای طرح غربالگری در این شهرستان تاکنون ۴۰۰ بسیجی را به ساماندهی و سازماندهی کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات بیان کرد:  پس از شیوع ویروس کرونا  در کشور ناحیه مقاومت بسیج محلات به‌صورت خودجوش و با استفاده از امکانات جنگ نوین اقدام به رفع آلودگی معابر و خیابان‌های اصلی شهرستان کرد.
سرهنگ نجفی تلاش برای رفع آلودگی  خیابان‌ها با به‌کارگیری تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین جنگ نوین و ضد عفونی کردن کوچه‌های باریک رااز سوی پایگاه‌های مقاومت و با استفاده از امکانات سبک مانند پمپ دستی  از دیگر اقدامات سپاه محلات بیان کرد.
وی افزود: تاکنون ۱۵۰ بسته معیشتی از سوی بسیجیان محلات در میان افراد نیازمند توزیع شده و تهیه ۱۰۰ بسته معیشتی دیگر در دستور کار این نهاد انقلابی قرار دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات با اشاره به توزیع یک‌هزار بطری الکل دراین شهرستان اظهار داشت: حوزه‌های مقاومت بسیج و گردان پیاده یازهرا (س) شهرستان به‌صورت شبانه‌روزی به کادر درمانی درمانگاه‌ها کمک‌رسانی می‌کنند.
سرهنگ نجفی گفت: بسیجیان با برپایی ایستگاه‌های بازرسی در ورودی‌های شهرستان‌ با همکاری نیروی انتظامی و هلال احمر با توزیع اقلام بهداشتی و بروشورهای آموزشی و غربالگری و تب سنجی دیگر دستگاه ها را درمبارزه با بیماری کووید ۱۹ کمک می کنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت