جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۳۶:۳۸

۵۸ خانوار ۲ معلول در استان مرکزی صاحبخانه شدند

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی گفت: ۵۸ خانوار ۲ معلول تحت پوشش بهزیستی این استان امسال با همکاری دستگاه های متولی صاحب خانه شدند.

معاون بهزیستی استان مرکزی:

۵۸ خانوار ۲ معلول در استان مرکزی صاحبخانه شدند

خانوار ۲ معلول

۵۸ خانوار ۲ معلول در استان مرکزی صاحبخانه شدند

به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی، احمد حاج‌دایی اظهار داشت: سهمیه استان برای ساخت مسکن ویژه خانواده‌های 2 معلول 118 واحد تعیین شده که 27 واحد آن روستایی و 91 واحد شهری است.

وی افزود: تمامی 27 واحد روستایی تعهد شده و 80 واحد شهری ویژه این قشر تاکنون تکمیل و به متقاضیان واگذار شده و تامین مسکن برای بقیه خانواده‌های شهری سال آینده عملیاتی می‌شود.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: هشت میلیارد و 300 میلیون ریال کمک بلاعوض به منظور ساخت مسکن شهری و یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک هزینه منازل روستایی به مالکان پرداخت شده است.

حاج‌دایی بیان کرد: این واحدها با 68 تا 100 مترمربع زیربنا به ارزش 125 میلیون تا یک‌میلیارد و 180 میلیون ریال ساخته و در اختیار خانواده‌های 2 معلول قرار گرفته است.

وی ادامه داد: خانه‌دار شدن خانواده‌های بهزیستی با دو معلول از سال 74 در تفاهم نامه پنج جانبه بین انجمن خیران مسکن ساز کشور، بنیاد مستضعفان، راه و شهرسازی، بیناد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی کلید زده شده است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی عنوان کرد:  توانمندسازی مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بهزیستی بوده  و تامین مسکن از نشانه‌های خودکفایی مددجویان است که در دستور کار جدی این اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت