دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۵۷:۰۱

۵۷۷ کارگر در مراکز تولیدی و صنعتی ساوه جذب شدند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساوه گفت:‌ در راستای عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید و با تلاش صنعتگران و ارتقای ظرفیت تولیدی کارخانه ها، از آغاز امسال تاکنون ۵۷۷ نیروی کار در مراکز یاد شده شهرستان مشغول به کار شدند.

از آغاز امسال؛

۵۷۷ کارگر در مراکز تولیدی و صنعتی ساوه جذب شدند

«حسن حق پرست» روز شنبه گفت:آمار این تعداد اشتغال از طریق بررسی های به عمل آمده، مکاتبه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی با اداره کار و اعلام نیروهای جذب شده یا در تماس تلفنی کارشناس اداره کار با آنها احصاء شده است.

وی همچنین بخشی از نیروهای جذب شده در مدت سپری شده از سال ۹۹ را حاصل تلاش پنج مرکز کاریابی در شهرستان ساوه عنوان کرد.

به گفته این مسئول بیشترین آمار جذب نیرو مربوط به یکی از کارخانه های فعال در زمینه تولید پروفیل در ساوه است که طبق نیازهای خود برنامه جذب ۱۵۰ نیروی انسانی در سال جاری را در دستور کار قرار داد و از این تعداد تاکنون فرایند جذب ۱۰۰ کارگر انجام و قرار است تا پایان خرداد نیز ۵۰ نیروی دیگر را استخدام کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوه اظهار داشت: موضوع استخدام ۵۷۷ نیرو در شرکت های ساوه در نامه ای به تاریخ  ۲۱ اردیبهشت به استان ارسال شده است و تلاش همه ارکان تولیدی و صنعتی با همراهی مدیران شهرستان و استان بر تداوم افزایش اشتغال و افزایش ظرفیت های تولید است تا بتوانیم به سمت جهش تولید مورد نظر مقام معظم رهبری در این شهرستان گام برداریم.

وی گفت: طبق نامه هایی که از شرکت های تولیدی و صنعتی دریافت کرده ایم، قرار است بخشی دیگر از نیروها تا پایان خرداد امسال جذب شوند.

حق پرست اظهار داشت: در واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی شهرستان ساوه بر اساس آماری که تا بهمن سال ۹۸ به ثبت سامانه رسیده است ۴۸ هزار و ۷۸۴ کارگر دارای بیمه فعالیت دارند و شمار کارگران ساختمانی بیمه شده نیز ۲ هزار و ۶۲۳ نفر است.

شهرستان ساوه با داشتن چهار شهر و ناحیه صنعتی و فعالیت حدود ۶۰۰ کارخانه از قطب های صنعت کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت