یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۴۴:۰۵

۵۵ تیم محسوس و نامحسوس در استان مرکزی در نوروز فعال هستند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه ۵۵ تیم محسوس و نامحسوس در استان مرکزی در نوروز فعال هستند گفت: ۴۵ درصد تصادفات در استان مرکزی به علت واژگونی رخ داده است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی؛

۵۵ تیم محسوس و نامحسوس در استان مرکزی در نوروز فعال هستند

۵۵ تیم محسوس و نامحسوس

۵۵ تیم محسوس و نامحسوس در استان مرکزی در نوروز فعال هستند

به نقل از تسنیم، سرهنگ ایرج کهریزی در  رزمایش که باحضور مدیران دستگاه های متولی خدمات سفر در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: همه ساله با آغاز تعطیلات نوروز حجم مسافرتها و تردد در جادههای بیرون شهری ودرون شهری استان مرکزی بطور چشمگیری افزایش مییابد که دراین راستا برای خدمات رسانی بهتر به مسافران و کاهش آسیبها و حوادث جادهای برنامه ریزی لازم با دستگاههای اجرایی انجام شده است.

وی افزود : پلیس راه به همراه دیگر سازمان‌های دخیل از تمام امکانات خود در راستای آرامش و امنیت مسافران نوروزی، و کاهش حوادث ترافیکی بهره می‌گیرد و حفظ امنیت راهها یکی از اصلیترین اهداف پلیس است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح امنیت ترافیکی نوروز 97 از امرور 24 اسفند همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی آغاز و تا 15 فروردین 97 ادامه دارد گفت: در تعطیلات نوروز 55 تیم محسوس و نامحسوس پلیس بصورت شبانه روزی تمامی راهها و محورهای مواصلاتی استان را پوشش می‌دهند.

کهریزی با اشاره به اینکه 45 درصد تصادفات محورهای سال گذشته به علت واژگونی رخ داده است، خاطر نشان کرد: بیشترین علت تصادفات سال 96 هم عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

وی ادامه داد: افزایش نظارت تیم های پلیس راه بر تخلفات رانندگی و بر خورد قاطع و بدن اغماض از آنها در نوروز 97 انجام می‌شود و  رانندگان برای پرهیز از بروز حوادث حادثه ساز از عجله و شتاب در طول مسیر سفر خوداری کنند.

رئیس پلیس را هاستان مرکزی با اشاره به افزایش نظارت بر ناوگان عمومی و مسافربری در استان مرکزی گفت: رانندگان این ناوگان تحت آموزش ایمنی سفر قرار گرفته‌اند تا با رعایت قوانین و مقرارت از بروز حوادث جبران ناپذیر در ایام نوروز پیشگیری شود.

کهریزی بیان کرد: از مسافران نوروزی تقاضا داریم که با وسائط نقلیه شخصی در طول مسیر سفر علاوه‌بر احترام به قوانین از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی به شدت بپرهیزند و مسافران با ناوگان حمل و نقل و عمومی در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان را از طریق سامانه پیامکی 110120 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت