یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۴۴:۰۴

۵۵۳ کلاس درس برخط در سامانه مجازی دانشگاه تفرش برگزار شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش گفت: ۵۵۳ کلاس‌ درس نظری به‌شیوه برخط در ایام شیوع کرونا در سامانه آموزش مجازی این دانشگاه برگزار شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش گفت:

۵۵۳ کلاس درس برخط در سامانه مجازی دانشگاه تفرش برگزار شد

اسماعیل نظری  روز چهارشنبه افزود: تمامی کلاس‌های نظری این مرکز دانشگاهی از هفدهم اسفندماه گذشته در سامانه مجازی دانشگاه ارایه شده و ۱۰۰ درصد کلاس‌های نظری دایر بوده است.

وی ادامه داد: شیوه آموزش مجازی برخط  با توجه به شیوع کووید ۱۹ و با هدف همراهی گام به‌گام تحصیلی دانشجویان برای نخستین‌بار در دانشگاه تفرش راه‌اندازی شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش ادامه داد:  تمامی دانشجویان این دانشگاه در صورت برخورداری از رایانه و یا تلفن هوشمند قادر هستنددر کلاس‌های مجازی شرکت کنند و محتوای درسی از طریق بسته‌های آموزشی همراه با صوت در اختیارشان قرار می‌گیرد.

نظری اضافه کرد: برای دروس عملی، آزمایشگاهی و تربیت بدنی نیز پس از مهار کرونا و بازگشایی دانشگاه برنامه‌ریزی می‌شود و این درس‌ها به‌صورت حضوری برگزار خواهدشد.

وی ادامه داد: برای برگزاری امتحانات نیم سال دوم آموزشی این دانشگاته بر اساس ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و با هماهنگی سایر دانشگاه های منطقه چهار به‌زودی تصمیم‌گیری می‌شود.

دانشگاه تفرش دارای ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو است که درهشت رشته مشغول به تحصیل هستند.

این مرکز آموزش عالی دارای ۸۵ هیات علمی تمام وقت است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت