یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۰۵:۳۹

۵۱۰۰ فرزند محسنین در استان مرکزی شناسایی شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: ۵ هزار و ۱۰۰ فرزند محسنین در استان شناسایی شده که از این تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ فرزند تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی؛

۵۱۰۰ فرزند محسنین در استان مرکزی شناسایی شد

فرزند محسنین

۵۱۰۰ فرزند محسنین در استان مرکزی شناسایی شد

قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در شورای اداری استان مرکزی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان به مانند سال‌های گذشته برنامه‌هایی را در دستور کار دارد .

وی با اشاره به اطعام نیازمندان و همنشینی با فقرا و نیازمندان گفت: در ماه مبارک رمضان طرح اکرام ایتام و محسنین در دستور کار است، استان مرکزی دارای 2 هزار و 200 یتیم است که توسط 17 هزار و 500 حامی تحت حمایت هستند و 5 هزار و 100 فرزند محسنین در استان شناسایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد:  از این تعداد 4 هزار و 500 فرزند تحت حمایت است و متاسفانه درحال حاضر ٦ فرزند محسنین در استان مرکزی فاقد حامی هستند .

اجرای طرح “احراز اصالت هویت برخط” در استان مرکزی

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مرکزی هم در این نشست گفت: اجرای طرح “احراز اصالت هویت برخط” و حذف اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاه‌های اجرایی استان برای افزایش رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان در استان آغاز شده است.

محسن یساولی با اشاره به این که باید فرهنگ توسعه خدمات براساس احراز اصالت هویت برخط  و حذف اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاه‌های اجرایی توسعه یابد، گفت: برای اجرای موفق این طرح دوره‌های آموزشی در استان برگزار شده است، در قالب این طرح مردم هنگام مراجعه به دستگاه‌های اجرایی برای دریافت خدمات نیازی به ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه ندارند.

وی با اشاره بر فراهم ساختن زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای موفق این طرح در استان‌گفت: شرایط برای اجرای این طرح در استان فراهم است و تا عید پایان ماه رمضان این طرح در کل کشور اجرایی می‌شود و بعد از این زمان دریافت کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاه‌های اجرایی متوقف می‌شود.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مرکزی عنوان کرد: سال گذشته حدود 400 دستگاه به شبکه دولت متصل شده‌اند، این در حالی است که امسال هم 320 دستگاه که عمدتاً بخش خصوصی است به شبکه دولت وصل شده‌اند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت