جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۰۱:۱۷

۴۵ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: ۴۵ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد.

۴۵ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

۴۵ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای استان مرکزی

۴۵ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،امیرهوشنگ آذردشتی با اشاره به اقدامات صدا و سیمای استان مرکزی اظهار داشت: با تلاش پرسنل صدا و سیمای استان مرکزی 45 طرح عمرانی و فنی برای افتتاح دهه فجر آماده شده است.

وی افزود: افتتاح سامانه دیجیتال در 36 ایستگاه در مناطق آهو و سرهرود آشتیان، شمس آباد، تکیه، قانیاروق، ارکوپن، بغدادی و ساکی شهرستان اراک، سرآبادان، کهلو سفلی، فریمانه، بازرجان و خرازان شهرستان تفرش، شانق شهرستان دلیجان، چهارحد، بلوبند، ویدر، ازبیزان، چیره و چناقچی علیا شهرستان زرندیه، استیجک، آغچه، قلعه، دربند نوبران، بادام چالق، سنگک، ورکبار و مرقکان شهرستان ساوه، دره پیری، نیازاغه، آقاچکندی، کتیران، گرک‌باغی، کیشان و بیاتان شهرستان شازند، میدانک شهرستان کمیجان و آرزومند شهرستان فراهان از طرح‌های این سازمان است.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی تصریح کرد: از دیگر طرح‌ها می‌توان به پوشش 99 درصدی جاده دسترسی به ایستگاه آهنگران، سیگنال زمینی به ایستگاه مستوفی از طریق فیبر نوری، طرح بازسازی اتاق فرمان استدیو تولید یک سیما، طرح بازسازی و تجهیز به ضبط موسیقی استدیو یک صدا، واحد سیار دوم تلوزیونی سیما، طرح بازسازی سالن SHD، نرم افزار اتوپلی پخش صدا و نرم افزار اتوماسیون گردش آفیش و انبارداری و پرسنلی فنی اشاره کرد.

وی ادامه داد: پوشش گسترده افتتاحیه‌ها تا به امروز مد نظر بوده و برای روز راهپیمایی هم مد نظر داریم که از کارهایی که انجام می‌شود بهره‌مندی خوبی داشته باشیم و پوشش اجرای سرود یک هزار و 357 نفره دانش‌آموزی در روز 22 بهمن ابتکار عمل را به صدا و سیمای استان می‌دهد.

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد کشور شد

آذردشتی عنوان کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز رشد علمی کشور و توسعه دانشگاه ها شد، انقلاب اسلامی زمینه رشد علمی کشور را فراهم کرد و کشور به برکت انقلاب اسلامی از توسعه و پیشرفت برخوردار شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی ادامه داد: انقلاب علی‌رغم همه شگردهای دشمنان که در 40 سال هنوز به قوت خود باقی است، به راه خودش ادامه می‌دهد و نصرت الهی را به چشم دیده است.

وی بابیان اینکه باید پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم، عنوان کرد: این انقلاب به‌راحتی به دست نیامده و بنابراین مردم ما خون‌های بسیاری را در این راه اهدا کرده‌اند و لازم است که امروز پاسداری از انقلاب اسلامی را تبیین و ترویج کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت