دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۳۰:۵۸

۴۰کامیون اقلام موردنیاز زلزله‌زدگان از مرکزی به کرمانشاه ارسال شد

اراک- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: تاکنون ۴۰ کامیون حاوی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از استان مرکزی به مناطق خسارت دیده از زلزله اخیر در استان کرمانشاه ارسال شده است.

معاون عمرانی استاندار مرکزی:

۴۰کامیون اقلام موردنیاز زلزله‌زدگان از مرکزی به کرمانشاه ارسال شد

زلزله زدگان

۴۰کامیون اقلام موردنیاز زلزله‌زدگان از مرکزی به کرمانشاه ارسال شد

به نقل ازخبرگزاری مهر،عزیز فیلی در جریان بازدید از مراحل جمع آوری و ارسال اقلام مورد نیاز زلزله زدگان کرمانشاه در اراک، اظهار داشت: در روزهای پس از زلزله کرمانشاه شاهد آن بودیم که مردم و مسئولین به ویژه هلال احمر، سپاه و بسیج و سایر نیروها در تعامل و هماهنگی با هم به عملیات امداد رسانی و تامین اقلام مورد نیاز هم وطنان آسیب دیده از زلزله مشغول هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی افزود: طی مدت سه روز گذشته بیش از ۴۰ کامیون حامل چادر، پتو و سایر اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از استان مرکزی به کرمانشاه و سرپل ذهاب ارسال شده و مشارکت مطلوبی در سطح استان برای کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده از حادثه دلخراش زلزله مشاهده می شود.

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان مرکزی عنوان کرد: اقلام مورد نیاز ارسال شده از استان مرکزی برای کمک به آسیب دیدگان و زلزله زدگان غرب کشور شامل چادر اسکان اضطراری، پتو، لباس، نان خشک و تازه، حبوبات، برنج، روغن، کنسرو، کمپوت و اقلام دارویی است.

فیلی خاطرنشان ساخت: همچنین علاوه بر ارسال اقلام مذکور، اکیپ های امدادی، انتظامی، بهداشتی و درمانی، تیم های تعمیرات شبکه های برق، گاز و آب، تانکر آب رسانی، تجهیزات خودرویی، آمبولانس، کامیون و تریلر، خودروهای کمک دار،  مینی بوس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با تجهیزات کامل همراه با نیروهای امدادی و تخصصی به مناطق زلزله زده اعزام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: روند جمع آوری کمک های مردمی و اقلام ضروری و مورد نیاز برای ارسال به مناطق زلزله زده همچنان در استان ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت