دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۴۳:۵۵

۳ پروژه آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان زرندیه بهره برداری شد

همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ۳ طرح آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان زرندیه مورد بهره برداری قرار گرفت.

خبر؛

۳ پروژه آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان زرندیه بهره برداری شد

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، صبح یکشنبه پروژه آبرسانی به شهر مامونیه از توابع شهرستان زرندیه با حضور استاندار مرکزی مورد بهره برداری قرار گرفت.

براساس این گزارش، پروژه آبرسانی به شهر مامونیه با حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب و اجرای خط انتقال به طول ۱۲۰۰ متر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری صورت گرفته است.

در نهمین روز از دهه مبارک فجر، همچنین پروژه آبرسانی به روستای فرج آباد شهرستان زرندیه برای جمعیت ۱۸۰ نفری این روستا با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و اجرای ۶۰۰ متر خط انتقال آب و همچنین پروژه آبرسانی به روستای اصفهانک شهرستان زرندیه با جمعیت ۱۴۴ نفر و اجرای ۳ هزار متر خط انتقال آب و صرف اعتبار ۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

گفتنی است، همزمان با چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران، یک هزار و ۱۹۶ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، خدماتی و… در استان مرکزی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که بهره برداری از این طرح‌ها ایجاد ۱۰ هزار شغل را به همراه دارد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت