چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۵۹:۳۸

۳۶۰ هزار دستکش احتکار شده در خمین کشف شد

رییس اداره تعزیرات حکومتی خمین گفت: ۳۶۰ هزار جفت دستکش احتکار شده در این شهرستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شد.

سلامت

۳۶۰ هزار دستکش احتکار شده در خمین کشف شد

«علی طهماسبی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اقلام کشف شده با هماهنگی دادستان از سوی پلیس اماکن و بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت ضبط شد و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.
وی بیان کرد: کالاهای کشف شده از طریق چندین واحد صنفی با نرخ مصوب به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.
رییس اداره تعزیرات حکومتی خمین ادامه داد: سودجویان با وجود شیوع کرونا در کشور و کمبود اقلام بهداشتی اقدام به احتکار و گرانفروشی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده کرده‌اند تا با سواستفاده از نیاز مردم سود بیشتری کسب کنند و این مسئله قابل بخشش نیست.
طهماسبی اظهارداشت: با شروع طرح نظارتی بازار ویژه بیماری کرونا، تعزیرات حکومتی از سوم اسفند سال گذشته گشت های مشترک با ادارات مرتبط داشته است.
وی گفت: ۱۲ پرونده با عنوان گرانفروشی اقلام بهداشتی نظیر الکل، ژل و ماسک ، عدم صدور فاکتور و عدم‌درج‌قیمت پارسال تحویل این اداره شد.
رییس اداره تعزیرات حکومتی خمین افزود: به اتهامات متهمان این پرونده‌ها رسیدگی و برابر احکام صادره، در مجموع به مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال ودرج در پرونده محکوم شدند.
طهماسبی یادآور شد: شهروندان خمین در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله احتکار می‌توانند گزارش تخلف را به شماره تلفن‌ ۱۱۳ اداره کل اطلاعات و ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند.
شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی زادگاه امام راحل است که ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد و ۶ هزار واحد صنفی در آن فعالیت می‌ کنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت