شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۰۴:۴۲

۳۵ طرح به کمیته ایده‌های برتر ستاد هفته پژوهش استان مرکزی ارجاع شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: بیش از ۳۵ عنوان طرح و ایده به کمیته ایده‌های برتر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان ارجاع شد.

مدیرعامل شهرک‌ صنعتی استان مرکزی:

۳۵ طرح به کمیته ایده‌های برتر ستاد هفته پژوهش استان مرکزی ارجاع شد

هفته پژوهش

۳۵ طرح به کمیته ایده‌های برتر ستاد هفته پژوهش استان مرکزی ارجاع شد

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،مصطفی آمره ظهر امروز در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان که در استانداری مرکزی برگزار شد اظهار داشت: مسئولیت انتخاب ایده‌های برتر استان در ستاد هفته پژوهش و فناوری به شرکت شهرک‌های صنعتی واگذار و در این راستا اسامی اعضای کمیته مشخص شده است.

وی افزود: مشکلی که سال گذشته داشتیم این بود که شناسایی ایده‌های برتر را به آبان و آذر محدود کرده بودیم که مشکلاتی را به‌همراه داشت، بنابراین به عنوان مصوبه قرار شد که امسال از ابتدای سال کار شناسایی را شروع کنیم و به‌دنبال آن از ابتدای امسال تاکنون بیش از 35 عنوان طرح و ایده به کمیته مربوطه ارجاع شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: ارزیابی نخست از سوی صنایع کوچک شرکت شهرک‌های انجام می‌شود و ارزیابی نهایی درنهایت توسط کمیته انجام و ایده‌های برتر مشخص می‌شود.

آمره بیان کرد: برای ارزیابی ایده‌ها دو معیار خلاق بودن و شاخص کارآیی و اثربخشی را مد نظر داریم، در مورد نخست 9 زیرمجموعه شامل ساده بودن، زیرکانه بودن، به خوبی ترسیم شدن، توانایی به‌کارگیری در چند عرصه، تازه بودن، انعطاف‌پذیر بودن و غیره مورد بررسی و در مورد دوم نیز  پنج زیرمجموعه شامل استفاده از استراتژی‌های کسب و کار، جدید بودن، دارای توجیه اقتصادی بودن، درراستای اولویت‌های صنعتی و اقتصادی بودن و به آسانی قابل اجرا بودن مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در رابطه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان نیز شرکت شهرک‌های صنعتی در قالب فن بازار در فضایی به وسعت 24 متر مربع ارائه خدمات دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی عنوان کرد: کمک به دانش بنیان شدن واحدهای صنعتی یکی از سیاست‌های شرکت شهرک‌های استان بوده که در این زمینه به بیش از 24 شرکت کمک شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت