پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۳۵:۳۱

۳۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه ۳۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد گفت: بیش از ۴۰۰ روستای استان مرکزی از مناطق محروم هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی:

۳۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد

فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

۳۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد

به نقل از تسنیم، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با فرماندار و امام‌ جمعه شهرستان فراهان با اشاره به فعالیت کمیته امداد اظهار داشت:  کمیته امداد در تلاش است با همکاری امدادگران این نهاد در استان و شهرستان دامنه فعالیت‌های خود را در سطح استان به‌ویژه مناطق محروم توسعه دهد.

وی با اشاره به اینکه امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان مرکزی و سپاه روح الله منعقد می‌شود افزود: یکی از مهم‌ترین نیازهای مددجویان تحت حمایت مسکن مناسب است و به ‌سبب این تفاهم‌نامه با همکاری سپاه روح الله 300 واحد مسکن مددجویی روستایی در استان مقاوم‌سازی می‌شود و بخشی از این سهمیه هم به فراهان و منازل مسکونی مددجویان در این شهرستان اختصاص داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبری گفت:  یکی از سیاست‌های کمیته امداد استان مرکزی برای امسال  توسعه اشتغال محرومان و تلاش برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است.

موسی‌نژاد با اشاره به اینکه 3 هزار و 500 فرصت شغلی در سال گذشته برای مددجویان تحت حمایت ایجادشده  گفت: 70 درصد این مشاغل در مناطق روستایی و محروم بوده است.

وی ادامه داد: بیش از 400 روستای استان مرکزی از مناطق محروم هستند و از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی افزایش 20 درصد سرانه خدمت‌رسانی در مناطق محروم نسبت به سایر مناطق است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت