جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۱۸:۳۷

۳۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان مرکزی؛

۳۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد

مددجویان کمیته امداد

۳۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد

قنبر موسی‌نژاد، ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه رمضان با اشاره به عملکرد کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت که در نتیجه آن سال گذشته 3 هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت بهترین راهکار به هدف خروج آنها از چرخه حمایتی و فراهم کردن بستر توانمندی در بخش‌های مختلف است.

وی افزود: کمیته امداد استان نسبت به سال گذشته 500 شغل بیشتر برای مددجویان ایجاد کرده و در این راستا رتبه چهارم کشوری را دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: خدمات نظام به سمتی می‌رود که مددجویان توانمند شده و در نهایت شاهد توانمندی مددجویانی هستیم که یک روز نیازمند بوده و درحال حاضر تولیدکننده هستند.

موسی‌نژاد بیان کرد: هر سال نمایشگاه رمضان باهدف معرفی بخشی از دستاوردهای خانواده‌های تحت حمایت برگزار می‌شود که این نمایشگاه امسال از سوم تا یازدهم خردادماه در 45 غرفه پذیرای عموم است.

وی با اشاره به این که تعداد 25 غرفه از غرفه‌های نمایشگاه به‌ منظور ارائه محصولات خانواده‌های تحت حمایت درنظر گرفته‌ شده گفت: این خانواده‌ها با دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل و صندوق تسهیلات اشتغال کمیته امداد توانسته‌اند علاوه بر رسیدن به خودکفایی شرایط اشتغال را برای دیگر افراد فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی عنوان کرد: بخش دیگر نمایشگاه شامل غرفه‌هایی برای معرفی خدمات و دستاوردهای کمیته امداد است و کارشناسان کمیته امداد در این غرفه‌ها در طول برپایی نمایشگاه آماده پاسخگویی به بازدیدکنندگان هستند.

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: مددجویان همچنان برای توانمندی بیشتر و رونق کسب و کار خود به حمایت دولت و مردم نیاز دارند تا در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی به رشد و موفقیت دست یابند.

به گزارش تسنیم، نمایشگاه بزرگ رمضان، با حضور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مرکزی، مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل کمیته امداد، جمعی از مدیران و مسئولان استانی و حضور گسترده مردم و مددجویان در بوستان ملت اراک افتتاح شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت