دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۱۶:۱۰

۳۱ پروژه با اعتبار بیش از ۳۳ میلیارد تومان در دلیجان به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار دلیجان گفت: ۳۱ پروژه در این شهرستان با اعتبار۳۳ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار دلیجان:

۳۱ پروژه با اعتبار بیش از ۳۳ میلیارد تومان در دلیجان به بهره‌برداری می‌رسد

دلیجان

۳۱ پروژه با اعتبار بیش از ۳۳ میلیارد تومان در دلیجان به بهره‌برداری می‌رسد

محمد کردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دلیجان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت این شهرستان اظهار داشت: 31 پروژه در در غالب بهسازی شبکه‌های معابر روستایی، شبکه‌های برق، آسفالت، افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب دو واحد تولیدی، افتتاح کارخانه موکت‌سازی و افتتاح یک شرکت دانش بنیان در حوزه جلبک‌های خوراکی در هفته دولت در شهرستان دلیجان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد و 345 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد که بیش از 90 درصد اعتبارات از بخش خصوصی تامین شده است.

فرماندار دلیجان تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها  برای حدود 100 نفر اشتغال‌زایی به‌صورت مستقیم ایجاد می‌شود و 8 روستا از خدمات این پروژه‌ها برخوردار می‌شوند.

کردی بیان کرد: اقدامات قابل توجهی در طول سال در راستای ارائه خدمات به مردم شهرستان دلیجان و روستاهای این شهرستان در دست اقدام است و با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان دلیجان تلاش می‌شود زمینه‌های اشتغال‌زایی جوانان این شهرستان را بهتر فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: بخش خصوصی همواره به عنوان یک بازوی توانمند در حوزه‌های اقتصاد و کارآفرینی حامی  دولت است و این مهم در خور ستایش و تقدیر است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت