شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۱۸:۴۳

۳۰۰ ساعت محتوای آموزشی در خمین تولید شد

مدیر آموزش و پرورش خمین گفت: ۳۰۰ ساعت محتوای آموزشی، آزمون دوره ای، نمونه سوالات و نکات کلیدی در قالب ۴۵۰ حلقه لوح فشرده برای دانش آموزانی که دسترسی به اینترنت ندارند در این شهرستان تولید شد.

مدیر آموزش و پرورش خمین گفت:

۳۰۰ ساعت محتوای آموزشی در خمین تولید شد

«عبدالرضا پیر حسینلو » افزود: ۳۷۰ لوح فشرده دروس ابتدایی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی ۴۸روستای خمین که به اینترنت دسترسی ندارند، ارسال شده است.
وی اظهار داشت: ۸۰ لوح فشرده دروس هدف و پایه مقاطع اول و دم متوسطه نظیر ریاضی و نقشه کشی برای دانش آموزانی که ساکن روستا هستند یا گوشی همراه هوشمند و اینترنت ندارند، تولید شد.
وی اظهار داشت: ۷۰ درصد دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم از آموزش در فضای مجازی و ۳۰ درصد از طریق لوح های فشرده آموزشی در تعطیلی مدارس به دلیل شییوع کرونا استفاده می‌کنند.
مدیر آموزش و پرورش خمین گفت: ۵۰ آموزگار مقطع ابتدای و ۲۰ دبیر مقاطع اول و دوم متوسطه در پژوهش‌سرای دانش آموزی این شهرستان محتوای آموزشی تولید می‌کنند.
پیرحسینلو با بیان اینکه با تعطیلی مدارس، آموزش تعطیل نیست، اظهار داشت: خمین از شهرستان‌های برتر در تولید محتوای آموزشی است.
وی با اشاره به آماده‌سازی مدارس برای مبارزه با کرونا افزود: ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال سرانه بهداشتی به ازای هر دانش‌آموز، امروز به نهاد آموزشی این شهرستان واریز شد.
مدیر آموزش و پرورش خمین یادآور شد: ضدعفونی و گندزدایی در تمام مراکز آموزشی خمین در حال انجام است و این مراکز برای حضورنیروی انسانی و بازگشت دوباره دانش‌آموزان آماده است.

به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور تمام مدارس از اسفند پارسال تعطیل شده و تا پایان فروردین امسال این تعطیلی ادامه دارد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت