دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۲۷:۰۲

۲ هزار میلیون ریال به منظور تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در استان مرکزی اختصاص یافت

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ۲ هزار میلیون ریال به منظور تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در استان مرکزی اختصاص یافت.

۲ هزار میلیون ریال به منظور تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در استان مرکزی اختصاص یافت

تجهیز خانه‌های ورزش روستایی

۲ هزار میلیون ریال به منظور تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در استان مرکزی اختصاص یافت

به نقل ازتسنیم،عابد حقدادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مسابقات جام نوروزی در ایام نوروز اظهار داشت: مسابقات و برنامه‌های جام نوروزی سال 97 استان مرکزی از 28 اسفندماه آغاز و تا 25 فرودین‌ماه 97 در 256 روستای استان مرکزی ادامه دارد.

وی افزود: مسابقات و جام نوروزی هر سال با هدف  و با رویکرد استعدادیابی، نخبه‌یابی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود که 40 مورد همایش پیاده‌روی و بازی‌های بومی محلی از جمله برنامه‌های امسال جام نوروزی استان مرکزی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های تبیین شده امسال مسابقات در سطح روستاهای استان در رشته‌های فوتبال، والیبال، همایش‌های پیاده‌روی، طناب‌کشی و بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود.

حقدادی بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده به احتمال زیاد امسال در مسابقات جام نوروز بیش از 200 هزار نفر شرکت داشته باشند که تاکنون در رشته فوتبال  یک‌هزار و 200 نفر، در رشته والیبال 260 نفر و در مسابقات طناب‌کشی 246 نفر شرکت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: تاکنون یک هزار و 185 تیم فوتبال برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند، همچنین در مسابقات فوتبال 256 روستا میزبانی این رقابت‌ها را پذیرفته‌اند، که در رشته‌های فوتبال، والیبال، جشنواره فرهنگی ورزشی، همایش پیاده روی، مسابقات طناب کشی، مسابقات دو و میدانی و بازی‌های بومی محلی در 30 رشته هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال مجمع نمایندگان استان حمایت خوبی در جذب اعتبارات ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده داشتند که درنتیجه خرید تجهیزات و امکانات مناسب برای برگزاری مسابقات انجام شد.

حقدادی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از 8 طرح عمرانی گفت: در سه ماه ابتدای سال آینده 8 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال که درحال تکمیل است افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد که شامل سالن ورزش روستای سمقاور، گوار، فرنق، تقلیدآباد، سالن ورزشی بانوان و زمین چمن خنداب، داودآباد و قره‌چای است، همچنین سالن ورزشی و یک زمین چمن از این 8 طرح تا پایان خردادماه سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به برخی از فعالیت‌های انجام شده در سال 96 اشاره کرد و گفت: دهه فجر امسال 40 خانه ورزش روستایی در روستاهای استان مرکزی مجهز به تجهیزات ورزشی شد و به دنبال این هستیم که در سال آینده این رقم به 110 خانه ورزش روستایی افزایش پیدا کند، قابل ذکر است برای افزودن تعداد 70 خانه روستایی دیگر 200 میلیون تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت