چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۰۰:۳۰

۲ رویداد بزرگ قرآنی در استان مرکزی برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: ۲ رویداد بزرگ قرآنی در استان مرکزی برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

۲ رویداد بزرگ قرآنی در استان مرکزی برگزار می‌شود

رویداد بزرگ قرآنی در استان مرکزی

۲ رویداد بزرگ قرآنی در استان مرکزی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام حسین دلاوری عابد ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار داشت: امروز وظیفه سنگین بر دوش من گذاشته شود که امیدوارم بتوانم همانگونه قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفتند با همکاری سایر همکاران بتوانم در این مسیر موفق عمل کنم.

وی افزود: این مسئولیت تنها بر دوش من نیست، مسئولیت مدیرکل یک مسئولیت جمعی است که ستاد باید باید با همدلی و اتحاد و دست در دست گذاشتن این بار سنگین را به سرمنزل مقصود برسانند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به آنجا از نام این سازمان مشخص است و اوقاف و امور خیریه نام دارد وظایف سنگینی بر دوش ما گذاشته شده و بزرگترین سرمایه سازمان اوقاف و امور خیریه املاک آن نیست بلکه اعتماد مردم است وما باید این اعتماد را حفظ و حراست کنیم و روز به روز بر این اعتماد بیفزایم.

دلاوری بیان کرد: اگر مردم به ما اعتماد داشته باشند ما توانستیم به بزرگترین موفقیت در راستای اهداف سازمانی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: امسال به جز دیگر وظایف سازمانی دو برنامه از جمله کنگره و مسابقات قرآنی را ما به دوش گرفتیم، برنامه امسال با حجم گستردگی بیشتر ابلاغ شده و امیدواریم با همدلی و هم‌فکری به ویژه ستاد و معاونان بتوانیم سربلند باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی عنوان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه ظرفیت‌های قابل توجهی در نقاط مختلف دارد که در صورت برنامه‌ریزی‌های کارشناسی و مدون می‌توان گامی موثر برداشت.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت