شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۴۹:۳۰

۲۵ طرح عمرانی از سوی بسیج سازندگی در خمین اجرا شد

فرمانده سپاه ناحیه خمین گفت: ۲۵ طرح عمرانی با اعتبار سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال پارسال از سوی بسیج سازندگی این شهرستان برای آبادانی مناطق روستایی زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی اجرا شد.

فرمانده سپاه ناحیه خمین گفت:

۲۵ طرح عمرانی از سوی بسیج سازندگی در خمین اجرا شد

سرهنگ پاسدار« محمد مهدی میرهادی» روز شنبه در نشست قرار گاه آبادانی خمین افزود: این طرح‌ها شامل ساخت و بهسازی ۲۲ مسجد، خانه عالم و حسینه و سه طرح انتقال آب کشاورزی در مناطق روستایی این شهرستان  است.
وی بیان کرد: بسیج سازندگی خمین  ۲۲  باب مسجد شامل ۶ مسجد شهری و ۱۶  مسجد روستایی را پارسال با اعتبار۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار  بازسازی کرد.
فرمانده سپاه ناحیه خمین اظهار داشت: پ سه طرح آبرسانی با اعتبار ۴۵۰ میلیون ریال  امسال در این شهرستان اجرا شده که در این راستا جهادگران ۴۰۰ متر لوله‌گذاری در روستای «شهابیه»، ۲۰۰ متر کانال‌کشی در «ازنوجان» و ۸۵۰ متر کانال کشی در روستای «رازان» را انجام دادند.
سرهنگ پاسدار میرهادی با اشاره به اینکه ۶۸ گروه جهادی سه تا ۵۰ نفره در این شهرستان در زمینه فرهنگی و عمرانی فعالیت دارند، گفت:  این گروه‌ها در ساخت ۱۶ واحد مسکونی  آسیب‌دیده از سیل شرکت کردند و تاکنون هفت واحد مسکونی در «مزرعه قاسم» و یک واحد در روستای «فرنق» تحویل داده شد و  هشت واحد در روستاهای «خیرآباد»، «قورچی‌باشی»، «دمنه»، «فرج‌آباد» ، «چوگان» و «مزرعه‌قاسم» در حال ساخت است.
وی اضافه کرد: پارسال ۹۰سری جهیزیه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال نیز با کمک خیران تهیه و به خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی اهدا شد.
سرهنگ پاسدار میرهادی افزود: امسال  اجرای ۱۶ طرح عمرانی در مناطق روستایی خمین با آورده هفت میلیارد ریال به بسیج سازندگی استان مرکزی پیشنهاد داده شده است.

فرماندار خمین نیز گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در زمینه فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و آبادانی پیشرو است و   طرح های بسیاری خوبی را در حوزه آبرسانی، آب و فاضلاب، مسجد و مدرسه در سطح  شهرستان به پایان رسانده است.
« احمد طهرانی » افزود:  قرارگاه پیشرفت و آبادانی فضای خدمت به مردم در مناطق روستایی را ایجاد کرده است و طرحهایی که عملیات اجرایی آن در این قرارگاه آغاز شود در مدت معین به پایان می‌رسد.
وی بیان کرد: انتظار می رود در قالب طرح پیشرفت و آبادانی، بیکاری در شهرستان کاهش یابد و زمینه رشد و رونق اقتصادی فراهم گردد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت