شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۲۹:۱۳

۲۵ تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان مرکزی با مؤسسات خیریه منعقد شد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: از ابتدای انعقاد تفاهم‌نامه‌ها تاکنون ۴۲۷میلیون و ۷۱۶هزار تومان به‌صورت مشترک از طرف امداد و خیریه‌ها بین نیازمندان توزیع شد.

۲۵ تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان مرکزی با مؤسسات خیریه منعقد شد

کمیته امداد استان مرکزی

۲۵ تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان مرکزی با مؤسسات خیریه منعقد شد

به نقل از تسنیم، رمضان‌علی جلالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت کمیته امداد استان مرکزی در راستای جذب بیشتر حمایت خیران در استان مرکزی اظهار داشت: سال گذشته تعداد 25 تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان مرکزی با مؤسسات خیریه موجود در سطح استان منعقد شد که اقدامات خوبی پس از انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها انجام شد.

وی افزود: سرعت‌بخشی در کمک به نیازمندان نیازمند همکاری همه‌جانبه بوده و با هم‌افزایی است که توانمندسازی فقرا و نیازمندان شتاب بیشتری می‌گیرد، در این راستا سال گذشته تعداد 25 تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان مرکزی با مؤسسات خیریه در سطح استان منعقد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها، همکاری به‌منظور هم‌افزایی، اثربخشی بیشتر در کمک به نیازمندان، شناسایی نیازمندان مشترک، پرهیز از موازی‌کاری و رعایت عدالت اجتماعی بوده است.

جلالی بیان کرد: به‌دنبال انعقاد تفاهم‌نامه‌ها تاکنون 427 میلیون و 716 هزار تومان به‌‌صورت مشترک با همکاری امداد و خیریه‌ها به نیازمندان در قالب‌های مختلف توزیع شد که یک‌‌هزار و 885 نیازمند از این کمک‌ها بهره‌مند شدند.

وی عنوان کرد: احسان و نیکوکاری که گاه از آن به انفاق و صدقه تعبیر شده، در شرع مقدس اسلام دارای جایگاه بسیار والایی است که درباره اهمیت و ضرورت کمک به نیازمندان، توجه به امور آنان و برآورده ساختن نیازهایشان روایت‌های بسیار زیادی آمده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: امیدواریم که با تداوم این همکاری‌ها امدادرسانی به نیازمندان به‌شکل  مناسب‌تری انجام شود و شاهد سرعت‌بخشی هرچه بیشتر در کمک به نیازمندان باشیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت