دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۵۵:۵۳

۲۵۰ گروه راهداری در استان مرکزی به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۲۵۰ گروه راهداری در استان مرکزی به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

۲۵۰ گروه راهداری در استان مرکزی به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند

خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

۲۵۰ گروه راهداری در استان مرکزی به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند

به نقل ازتسنیم،علی زندی‌فر ظهر امروز در سومین جلسه ستاد خدمات سفر اظهار داشت: 250 گروه راهداری با مشارکت 350 نیروی انسانی در سطح 32 راهدارخانه در نوروز امسال در جاده‌ها برای همراهی با مسافران و میهمانان نوروزی حضور دارند.

وی افزود: در طرح نوروزی امسال دو گروه به صورت شبانه‌روزی در راهدارخانه‌های استان مرکزی فعال است و 10 گشت نامحسوس با همکاری پلیس راه استان در راستای برخورد با رانندگان متخلف و افزایش ایمنی در جاده‌ها ایجاد شده و 50 وانت‌بار متخلف هم جمع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: هزار و 700 کیلومتر از خط کشی قسمت‌های سبقت ممنوع جاده‌های اصلی و فرعی استان هم با تاکید پلیس برای جلوگیری از تخلف احتمالی رانندگی به صورت دوبل خط کشی و شیارزنی شده است.

زندی‌فر بیان کرد: 250 کیلومتر از روشنایی جاده‌های استان مرکزی به روز رسانی شده و اکنون نقطه خاموشی در جاده‌های استان وجود ندارد و مسافران نوروزی می‌توانند ایمن در سطح این جاده‌ها برانند.

وی ادامه داد: سه نقطه پرخطر در محورهای اراک – بروجرد، ساوه – تهران و ساوه – بویین زهرا وجود دارد که روشنایی این نقاط نزدیک به پنج کیلومتر با اعتبار 650 میلیون تومان تامین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی عنوان کرد: 100 چراغ راهنمای پلیس برای نصب در جاده‌های استان تهیه شده که با نظر کارشناسی عوامل پلیس در مسیر جاده‌های در مناطق مختلف نصب شده  و 11کیلومتر گاردریل هم تامین شده است.

زندی‌فر خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از سایر محدودیت های ترافیکی می توانند با تلفن گویای141  تماس بگیرند و یا با مراجعه به سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور از وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

وی اضافه کرد: : تیم های نظارتی این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی علاوه بر نظارت بر ایمنی، تجهیزات و لاستیک وسایل حمل و نقل عمومی و خدمات مجتمع‌های رفاهی بین راهی را هم رصد می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: یک تیم هم با همکاری پلیس مشغول کنترل اتوبوس‌ها هستند که اگر نقص فنی داشته باشند آن را برطرف کنند و اگر اتوبوسی هم در راه بماند  با تماس با مرکز 141 می‌تواند نیروی کمکی لازم را درخواست کرده تا در سریع‌ترین زمان برای آنها اعزام ‌شود.

زندی‌فر بیان کرد: در طرح نوروزی امسال پنج شرکت امداد خودرو وظیفه خدمت‌رسانی به مسافران را در استان برعهده دارد و چهار تیم هم نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را انجام می‌دهد.پوی ادامه داد:

وی ادامه داد: مسافران می‌توانند هر گونه شکایت احتمالی از شرکت‌های مسافربری، وضعیت اتوبوس‌ها و راننده‌ها را با شماره 33130008-086 به منظور رسیدگی منتقل کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت