یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۵۷:۴۸

۲۲ پروژه عمرانی با بودجه ۱۶۰ میلیارد ریالی در ساوه به بهره‌برداری رسید

فرماندار ساوه گفت: در ششمین روز از هفته دولت ۲۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال در بخش نوبران ساوه به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ساوه:

۲۲ پروژه عمرانی با بودجه ۱۶۰ میلیارد ریالی در ساوه به بهره‌برداری رسید

پروژه عمرانی

۲۲ پروژه عمرانی با بودجه ۱۶۰ میلیارد ریالی در ساوه به بهره‌برداری رسید

به نقل از تسنیم، محمد بهاروند ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های روستایی بخش نوبران با اشاره به ضرورت خدمت‌رسانی به روستاهای ساوه اظهار داشت: با توجه به اینکه تأمین امنیت غذایی کشور و تولید مهم‌ترین کالاهای مورد نیاز بر عهده روستاییان است باید ماندگاری روستاییان در روستاها را تقویت کنیم و خدمات‌ مورد نیاز آنها را افزایش دهیم.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی وتلاش دولت‌مردان امروز بیش از 90 درصد روستاها از خدمات اولیه از جمله آب، برق و گاز برخوردار هستند.

فرماندار ساوه تصریح کرد: سال گذشته مبلغ 5 میلیارد تومان و در 5 ماهه نخست امسال هم 4 میلیارد تومان در بخش‌ پروژه‌های عمرانی روستایی هزینه شده است و پروژه گردشگری روستای بالقلو هم  با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان در دست اقدام است.

بهاروند بیان کرد:در هفته دولت امسال هم 22 پروژه عمرانی شامل جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت،ساختمان دهیاری، سنگ فرش، کانال سازی، غسالخانه و آرامستان در روستای نوبران با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: هم‌زمان با شمیشن روز از هفته دولت ساختمان دهیاری روستای سامان  در دوطبقه با زیربنای 236 متر مربع با اعتبار یک میلیارد و860 میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت 10 هزار متر مربع روستای یاتان با اعتبار با اعتبار سه میلیارد و 250 میلیون ریال و زیرسازی و آسفالت 6500 مترمربع روستای مقصود آباد با اعتبار دو میلیارد و 500 ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها 663 خانوار روستایی بخش نوبران از خدمات آن برخوردار می‌شوند.

وی افزود: علاوه براجرای این پروژه‌ها 8میلیارد تومان  به منظور اشتغال پایدار روستایی با اشتغال‌زایی 110 نفر درحوزه های گلاب‌گیری، پرورش ماهی در قفس، نگهداری ذرت شیرین، بسته بندی عسل  انجام شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت