جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۵۸:۲۲

۲۰۰ هزار نفر مستقیم در برنامه های کنگره ملی شهدای استان مرکزی حضور داشتند

فرمانده سپاه روح الله گفت: در جریان برگزاری کنگره بیش از ۲۰۰ هزار مخاطب مستقیم در برنامه ها حضور داشتند که لازم است از کلیه کسانی که به هر نحوی مشارکت داشتند تقدیر کنیم.

فرهنگی؛

۲۰۰ هزار نفر مستقیم در برنامه های کنگره ملی شهدای استان مرکزی حضور داشتند

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله شامگاه پنج شنبه در مراسم اجلاسیه خادمین شهدا و بزرگداشت چهلمین روز از شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: این مراسم باشکوه به ۳ جهت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، چهلمین روز از شهادت حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از ۳ هزار خادم شهدا که در جریان برگزاری کنگره از گروه های مردمی تا ادارات و مسئولین کمک کردند، برگزار می شود.

کریمی با اشاره به اینکه در جریان برگزاری کنگره بیش از ۲۰۰ هزار مخاطب مستقیم در برنامه ها حضور داشتند که لازم است از کلیه کسانی که به هر نحوی مشارکت داشتند تقدیر کنیم اظهار کرد: همانگونه که در مسیر برگزاری کنگره سعی کردیم هزینه ها را تا حد ممکن کاهش دهیم و آن را به حوزه های محرومیت زدایی ببریم در مراسم تجلیل هم این راهبردی را در دستور کار گذاشتیم.

وی ادامه داد: مراسم تجلیل از خادمین شهدا را کاملا مردمی و ساده برگزار کردیم چراکه معتقدیم خادمان شهدا توقعی ندارند و تجلیل واقعی را از امام و شهدا دریافت خواهند کرد و قطعا اعتقاد داریم امام و شهدا هدیه معنوی بزرگی به امت حزب الله استان خواهند داد.

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: به برکت کنگره شهدای استان توانستیم دستاوردهای مناسبی کسب کنیم که مهمترین آن ایجاد وحدت در بین تمام ادارات، مسئولین و گروه های مردمی بود و دستاورد بعدی به دست آوردن منابع بزرگی است که می توان با استفاده از آنها تولیدات مناسبی برای جوانان داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز آن چیزی که مهم است عزم و اراده جدی برای ادامه و تحقق بیانیه گام دوم است که با توجه به اینکه یکی از مهمترین مولفه های بیانیه گام دوم تقویت فرهنگ است ما هم در گام دوم کنگره این راهبردی را در دستور کار گذاشتیم که برنامه های متنوعی در این راستا تدارک دیده شده اند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت