جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۳۰:۳۴

۲۰۰ میلیون ریال وام به ازای هر شغل خانگی در روستاها پرداخت می‌شود

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی گفت: به ازای ایجاد هر شغل خانگی در روستاها ۲۰۰ میلیون ریال وام پرداخت می‌شود.

۲۰۰ میلیون ریال وام به ازای هر شغل خانگی در روستاها پرداخت می‌شود

شغل خانگی در روستاها

۲۰۰ میلیون ریال وام به ازای هر شغل خانگی در روستاها پرداخت می‌شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، سعید فائض‌پور با اشاره به پرداخت وام 20 میلیون تومانی به ازای هر شغل خانگی در روستاها اظهار داشت: این تسهیلات با نرخ ارزان‌ قیمت 4 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به ایجاد مشاغل خانگی در روستا می‌توانند با دریافت گواهی از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، ادارات تابعه جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی تصریح کرد: امید است با اجرای این طرح شاهد افزایش و رونق اشتغال در مناطق روستایی استان باشیم.

فائض‌پور بیان کرد: در طول سال‌های گذشته نبود اشتغال سبب شد تا بسیاری از روستائیان به مناطق شهری مهاجرت کنند که با ایجاد اشتغال علاوه بر درآمدزایی می‌توان ماندگاری جمعیت در مناطق روستایی را هم رقم زد.

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال در روستاها باید در رأس برنامه‌ریزی‌های اشتغال در شهرستان‌ها قرار گرفته و مسئولان در اجرای آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی عنوان کرد: روستاها نقش مهمی در توسعه شهرها ایفا می‌کنند بنابراین برای ماندگاری و توسعه شهرها باید به رشد و توسعه روستاها توجه شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت