دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۲۳:۰۴

۲۰۰۰ میلیارد ریال به منظور تامین برق استان مرکزی سرمایه‎گذاری شد

محسن بختیار گفت: ۲ هزار میلیارد ریال در دولت یازدهم به منظور تامین برق نقاط مختلف استان مرکزی سرمایه‌گذاری شده است.

معاون وزیر نیرو در ساوه:

۲۰۰۰ میلیارد ریال به منظور تامین برق استان مرکزی سرمایه‎گذاری شد

۲۰۰۰ میلیارد ریال به منظور تامین برق استان مرکزی سرمایه‎گذاری شد

به نقل از تسنیم، محسن بختیار پیش ازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه ایستگاه و خط برق 63 کیلو ولت شهر صنعتی کاوه ساوه اظهار داشت: با توجه به اینکه تاکنون در دولت یازدهم 2 هزار میلیارد برای تامین برق استان مرکزی سرمایه گذاری شده، بیش از 500 میلیارد ریال از این اعتبار به ساوه، به نقاط صنعتی این شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: توسعه صنعت و حل مشکلات این بخش اهمیت ویژه‌ای دارد و به همین دلیل در برنامه‌های پنج ساله به ویژه برنامه ششم بسیار مورد توجه قرار گرفته است، باید متذکر شد که رشد اقتصادی پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه به صنعت اتکا دارد.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو تصریح کرد: با توجه به اهمیت صنعت در رشد اقتصادی باید گفت که مرکزی و شهرستان ساوه نقش مهمی در تامین رشد اقتصادی پایدار کشور دارند و تامین برق صنایع زمینه‌ساز رشد هرچه بیشتر شهرک‌های صنعتی است.

بختیار بیان کرد: همواره توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده به‌همین منظور حمایت از صنایع با ارائه خدمات آب و برق به صورت شبانه روزی اولویت وزارت نیرو است که در دستور کار قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو ادامه داد: براساس دستورالعمل وزیر نیرو به‌منظور تحقق منویات رهبری مبنی بر تسهیل خدمات آبرسانی و برق رسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی، این مهم در تمامی نقاط کشور بدون هیچ مانعی انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو با اشاره به توسعه اقتصادی متکی به صنعت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از قطب‌های مهم صنعتی به‌شمار می‌رود و صنایع مادر تخصصی کشور در این استان استقرار دارد ضروری است خدمات‌رسانی به این استان بدون تعلل انجام گیرد زیرا توسعه صنعت به‌معنای مشارکت مستقیم در توسعه اقتصادی کشور است.

وی افزود: همچنین از دیگر اقدامات مهم این وزارتخانه به منظور تحقق عدالت، خدمات رسانی به مناطق محروم است و با توجه به اقدامات انجام شده باید گفت که در این بخش هم شاهد موفقیت‌های چشمگیری هستیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت