سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۰۲:۱۹

۱۷ کامیون کمک‌های مردمی تفرش به مناطق زلزله‌زده اعزام شد

رئیس جمعیت هلال احمر تفرش از اعزام بیش از ۱۷ دستگاه کامیون و نیسان شامل کمک‌های مردمی و جمعیت به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

رئیس هلال احمر تفرش:

۱۷ کامیون کمک‌های مردمی تفرش به مناطق زلزله‌زده اعزام شد

به نقل از تسنیم، مهدی حسینی اظهار داشت:کمک‌های مردمی تفرش شامل پتو، چادر، موادغذایی، انواع البسه وپوشاک گرم برای گروه‌های سنی مختلف، موکت، آب معدنی،کفش، مواد شوینده و بهداشتی، خشکبار، ظروف یکبار مصرف، شیرخشک، زیر انداز، کنسرو، برنج، قند، شکر، روغن مایع و جامد، سرنگ، پد بهداشتی، کلاه و شال، خرما و بسیاری از اقلام مورد نیاز مردم زلزله  زده و درقالب 17 کامیون و نیسان به همت شهرداری تفرش و تعدادی خیران به شهرهای زلزله زده ارسال شد.

وی افزود: در هفته گذشته هزار تخته چادر و 1170 تخته موکت از انبار امدادی این جمعیت به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر تفرش تصریح کرد: یک تیم متشکل از 5 نفر از اعضای سازمان جوانان در قالب تیم سحر”حمایت روانی” هم روز شنبه به مناطق زلزله زده اعزام شدند و تیم‌های امدادی و درمان اضطراری شهرستان در حالت آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت اعلام نیاز به منطقه اعزام شوند.

حسینی با تقدیر از مردم نوع دوست  تفرش که کمک‌های نقدی و غیر نقدی خوبی را تا این لحظه داشتند گفت: تمامی کمک‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان توسط هلال احمر تفرش جمع‌آوری شده و پس از اقدامات لازم برای ارسال آماده و بارگیری است.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر تفرش مانند دیگر شعب استان و کشور آمادگی کامل برای دریافت کمک‌های بیشتر مردمی و ارسال به مردم زلزله زده غرب کشور را دارد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت